Sadams broers eidenlijk dood, officieel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 24 jul 2003.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens niet graag mensen dood, maar hier maak ik echt een uitzondering voor. Ik wenste Sadam en z'n regime al voor dat ik leefde dood. En het zij zo, weer een paar kaarten minder (Het leuke Iraq kaartspel). Eergister zijn ze in Ramalla doodgeschoten geloof ik. En hopen dat die Sadam ook dood is. Maar weet je ik hoop dat de minister van informatie niet dood is, hijs zo grappig:+ 8) relaxedte gozer.

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu Saddam en Bush nog :cool: Ik haat Bush even hard als Sadam,het achterlijk zwijn...

3. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Sadam echt een vuil ........................................ Sadam is de duivel zelf. Maar ik vind bush ook niet goed. Hij heeft gewoon om de oorlog heen liggen draaien, hij kon ook gewoon voor de mensenrechten daar gaan vechten net zo makkelijk, want dat mocht wel. Trouwens pas gezien zei iemand dat hij slechtste president ooit was van amerika. Heeft ie deels gelijk in, want ik vind dat het lijkt of ie op wereldmacht uit is, overal mee bemoeien, meer als andere vroegere presidenten. En hij slecht voor de economie in the USA, waren de verkiezingen een paar jaar geleden maar anders gelopen. But sadam must die

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

eergisteren waren toch zijn zonen vermoord door amerikaanse bezetters!

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dan mag de VS een kwart van de landen op deze wereld gaan aanvallen|:-

inclusief de VS zelf:r

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dus echt niet Vivi Ornitier
    Ik haat Bush en de VS veel meer dan Saddam en weet ik wat allemaal, had liever niet dat ze dood werden geschoten, misschien hadden ze ze beter kunnen ondervragen over Saddam en andere Irak-zooi, dat leek me wel ff iets beter

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij gaat liever naar Irak dan de VS op vakantie :|?

8. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke wel, de amerikaanse bevolking is veel minder mentaal en sociaal ontwikkeld als de irakese. Dat ze door het regime van Saddam onder de duim gehouden werden staat daar los van.

9. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    Amerika is te erg uit op wereld overheersing (saddam eigenlijk ook ,maarja) ,ze moeien zich met veel te veel. Onlangs nog op het nieuws : De Belgen MOESTEN de genocide(ff geen zin om dat allemaal uit te leggen) wet aanpassen zodat amerikaanse soldaten niet berecht konden worden in België ,anders zouden ze het NAVO hq uit Belgie halen (ook veel inkomens weg voor mijn landje :) )

Amerika zelf had ook helemaal geen recht om Iraq binnen te vallen. Geen bewijs van kern wapens what-so-ever ,zo een oorlog starten noemt men oorlogsmisdaden... En wat blijkt? De oorlog is over ,en geen kernwapens ofzo gevonden -> oorlog voor niets gevoerd. En die terroristen zijn erg?? amai ,ff 2000 amerikaantjes dood (11 sept.),hoe erg zeg ,denk er maar eens aan hoeveel miljoenen onschuldige mensen dat de Amerikanen in oorlog gedood hebben!! daar houden we geen minuut stilte voor hé!!!

_O_

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De ene zoon liet ooit in een keer duizenden (waaronder zeer veel onschuldige politieke) gevangenen vermoorden om ruimte te maken voor nieuwe gevangenen en de andere broer stond bekend als moordende en verkrachtende psychopaat. Zo zag hij ooit een pas getrouwd stel in een park lopen en liet ze oppakken. Vervolgens executeerde hij de man en verkrachtte de vrouw om haar daarna van zes hoog uit het raam te gooien. Nee dat soort mensen moeten ze echt in leven houden. |:-

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn broers zijn dood aangetroffen in een villa, helemaal mishandeld en voor de helft verbrand.. Nouja.. sorry hoor.. maar dat wens ik niemand toe..
    En ik geloof al helemaal niet dat ze dood zijn aangetroffen.. Dit heeft dus gewoon het amerikaanse leger gedaan.. Lijkt me logisch..

Ook is de 14 jarige zoon van 1 van die broers dood aangetroffen naast zijn vader..
    Nouja.. Dat gaat me al helemaal te ver...

Niet dat ik achter saddam sta ofzo.. Maar ik ben het zeker niet met Bush eens..
    Er moest toch wel een andere oplossing mogenlijk zijn..??

12. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat daar niet om ,het gaat erom dat Amerika denkt dat ze een oorlog moet starten omdat er 2000 burgers van hun dood zijn. Je start gewoon geen oorlog ,punt. ook niet als anderen dat doen ,dat bewijs je gewoon dat je net zoals hun bent.

13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was het wel een beetje eens met de oorlog. Kijk die sadam moest daar gewoon weg.. Maaar zoals ze het gedaan hebben is wel een beetje minder. Ik bedoel oorlog is nooit goed (alleen console war is wel leuk ;) ).

Maar sinds ik de docu Bowling for Columbine heb gezien is mijn vizie op amerika totaal veranderd.

14. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ja ,goede docu. Heb ik op school gezien. Het zijn gewoon domme mensen (n/o)

15. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja echt he. Die canadezen zijn volgens mij veel relaxter.

Nee die leeft nog. Hij word ook niet opgepakt. Hij is nu bezig een boek te schrijven. Echt waar was laatst op het nieuws. De kerel ownt echt ;)

16. letsbee

letsbee who are u?

Leuk Bevonden:
    6
    ,,,,

hmm.. really pics?

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    w00t gaaf, hij snapt ook werkelijk waar het over gaat! _O_

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja precies. Ze hadden Saddam mooi met rust moeten laten en z'n gang gaan. Hij doet helemaal niemand kwaad en heeft altijd het beste voor met zijn land en bevolking.

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Letsbee is a genius.

I think those are the guys, but I guess it could be someone else too. Well, they'll know... They still haven't found what they were looking for: Nuclear Bombs and Saddam Hoessein.

20. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat toch niet gezegd,ikheb gezegd dat ik Bush OOK helemaal niet moet.

Deel Deze Pagina