Ik speel deze game al een tijdje (ongeveer 45% heb ik nu) Had in de week het hoesje vast van de game en wat zie dat de game ook in het nederlandse ondertiteling is. Nu ik ben misschien niet goed in het zoeken, maar nergens vind ik een optie voor die nederlandse ondertiteling. Weet iemand toevallig hoe je dit doe?
is een drukfout op het hoesje , ondertitels zitten er inderdaad niet in... je had je vraag ook hier kunnen stellen : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92066 een nieuw topic voor zoiets is een beetje overbodig....
Nederlandse ondertiteling? Ik wist niet eens dat het op het hoestje stond, want dat zit er niet in nee. Je zult het toch echt in het Engels moeten spelen. Maar zoals Magneto hierboven me al zegt, dit soort vragen kan beter in de bestaande gamethread van Saints Row. Want dit subforum wordt elke dag overspoeld met posts, het is hier vrij druk. Aangezien je vraag al snel beantwoord is, sluit ik dit topic. Wil je nog iets weten, volg die link van Magneto even! Btw, welkom op het forum!