saints row 1 einde vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Migii, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migii

Migii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey; Ik heb nog wat vraagjes over het einde van saints row 1. En ik hoopte dat Julie het misschien zouden weten.
    1) Wie heeft de boot opgeblazen?
    2) Waar zijn julius Dex en Troy in saints row 2? (ik heb het spel niet maar heb gehoord dat ze weg zijn.)
    3 ) Je krijgt ook tijdens het eindfilmpje enkele beelden te zien.
    Johny slaapt en Aisha chekt har horloge >> ??
    De carneles vrouw op de brug (kijkt naar boot)>> ??
    King wacht bij auto >> ??
    Donnie zit wat deprin te doen >> ??
    Julius staat naar de boot te zien >> ??
    Troy kijkt naar een bedge >> ? Hij is politie ?
    Hebben deze een betekenis?

Alvast bedankt

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik raad je aan om deel 2 te spelen aangezien op elke vraag in deel 2 een antwoord is.

Julius heeft de speler in de val gelokt, Troy is een politie agent die deze deal met Julius heeft gemaakt. De deal was voornamelijk om ervoor te zorgen dat de speler stopt als lid van de Saints. De politie wilde de gangs opruimen en aangezien jij als de speler alle gangs uit hebt gemoord blijft alleen de Saints nog over. Julius ziet wel wat in het plan om de stad gangvrij te maken alleen weet hij dat de speler nooit zal opgeven. Julius bedenkt een manier, regelt een afspraak en blaast de boot op.

Dex is voor zover ik weet niet in Saints Row 2, zijn naam wordt wel genoemd door Julius aangezien Julius Dex aanwijst als de planner voor de ontploffing. Volgens de geruchten zou Dex voor Ultor werken (het bedrijf in deel 2) en wilde de Saints infiltreren om de leiders te vermoorden, toen hij faalde heeft Troy (die ook voor Ultor werkt) Julius over weten te halen.

Eerste punt heeft verder nergens mee te maken, Aisha is wel zeer verrast dat je nog leeft in deel 2. Carnales chickie en King kunnen door Ultor gevraagd zijn om de stad te verlaten zodat de belangrijke bendes geen macht meer hebben of de macht terug kunnen pakken. Donnie komt terug in deel 2, hij is de monteur van een andere bende. Hij is dus overgestapt.

3. Migii

Migii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het antwoord :p alles is me nu duidelijk (kan ik ook saints row 2 halen :p)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je vraag is inmiddels beantwoord, dus deze thread kan op slot. Het is misschien voortaan wat makkelijker om je vraag over een bepaalde game in de thread van de desbetreffende game te stellen. Mocht je deze niet kunnen vinden, gebruik dan even de zoekfunctie. :) Alvast veel plezier met Saints Row 2! :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina