1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Waar zie je hier dan mega verhaallijn verpestende spoilers staan? :):
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Staks ook weer ff een paar van die lekkere bitchslaps gemaakt echt lekker , eerst 2 linkse op de kin en dan zon lekkere slap erachteraan . En dat geluid erbij meesterlijk
    hahahaha
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Best een k*t spel soms. Die fouten hangen me echt de keel uit. Vastloper als je bijna volgende level zit bij rellen of zo. Dan die missie met zwaardvechten tegen paar members en dan leider (kale vent) Die members zijn piece of cake maar die kale knikker die smijt me heel de tijd tegen de grond. Dan mag ik tegenaanvallen proberen zoveel ik wil die smijt me toch heel de tijd dood. Ik heb hem nog maar 1 keer gehad bij tegenaanval.

    AI is wel bij meeste missie's vrij slecht staan de vijanden naast mij en ze doen niets...
    De luchtaanval activiteit was ook wel even wennen. Kreeg het al snel moeilijk met de 2de stuk je van de eerste level. Dan moet je zo je homie's helpen. Maar ik moest eens boven die berg al binnen de 5 seconde 1 auto opblazen die er stond. Heli's vliegen niet zo goed als in GTA IV.

    Van mij part mag Volition eerst leren games maken en dan verder doen. Want soms zijn de fouten toch te erg. Zo krijg je geen topgame. Laat staan dat je GTA dan kunt verslaan. Morgen eens online multiplayeren. Alleen maar 2 modes, ik mis al protect my pimp. :mad:
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er zijn meer spoilers dan alleen verhaallijn :)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er zitten wel wat kleine spoilers bij idd. Daarom is het ook handig de spoilertags zoveel mogelijk te gebruiken. Dan ben je er zeker van dat het voor niemand iets verpest. Bij deze dus :)
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Vastlopers heb ik nog helemaal geen last van gehad. Wel wat framedrops.
    Er zitten wmb toch wat teveel mini games en en iets te weinig verhaal.
    Ik heb ook minder het idee wat rond te willen rommelen, iets wat ik in bijvoorbeeld GTA dan wel weer graag doe. Hier is het meer missies uitspelen.

    Iemand trouwens de CE gekocht en daar een foto van? Ik heb hem zelf in bestelling staan maar ben wel benieuwd naar wat eigengemaakte foto's. :thumbs:
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb er nu ongeveer 8 uur opzitten en met het fungehalte zit het wel goed. Tot nu toe eigenlijk alleen maar met de Ronin missies bezig geweest en van activities alleen nog maar die van de Mestwagen uitgespeeld. De Ronin heb ik nu verslagen, morgen ga ik eens wat activities voltooien voor een aantal achievements.
     
  8. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die kale knakker, je bent zelf gewon blijkbaar niet slim genoeg wanneer je moet countere ik had die kerel binnen 1x proberen dood. Je moet wachten tot die je bijna raakt daarna toeslaan, komop zeg is toch logisch.

    En vastloperS? Clear je Xbox 360 cache.

    En je zegt dat je last had met het 2e level van heli assault? Lol...en dan Volition blamen omdat jij blijkbaar niet kunt gamen, ga hem dan op easy spelen ofzo. Bij GTAIV raak je geen hol met die helikopter, hier heb je er tenminste wat aan.

    En wat voor fouten heb je het dan precies over? Ik heb nog niets tegengekomen wat mijn gameplay hinderde, afgezien van de kleine grafische bugjes af en toe. Het spel krijgt niet voor niks 9's en 8.5's van grote websites, als er echt zoveel fouten inzaten nietwaar?

    Overigens zijn de activities dikke fun, vindt je dat niet nou dan is dit spel gewoon niks voor jou, ik speel ze allemaal en ze zijn gewoon lekker over de top fun. Wil je lekker realistisch gaan bowlen of darten moet je weer terug naar GTAIV ;).

    Niet zo aanstellen kerel omdat jij blijkbaar slecht bent in het spel lol..

    [​IMG]

    Ga duiven schieten ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Vind je zelf ook niet dat er in het 2e deel wel wat andere dingen hadden kunnen zitten dan weer dezelfde mini games? :)

    Ik heb nu een aantal activities afgerond, maar ik schrik er bijna van als ik zie hoevaak ik dezelfde activity nog moet doen om de game 100% uit te kunnen spelen. Mijn verwachting was echt dat ze er in een 2e deel toch wat vernieuwing in zouden gooien, dan niet in de vorm van een andere mini game.

    Ik heb me met deel 1 prima vermaakt, maar deel 2 is wat mij betreft toch teveel van hetzelfde geworden. Zowel qua graphics en mini games.
    Dat is eigenlijk geen 60 euro waard, toch?

    Edit:// En hoppa, de eerste vastloper te pakken. Gaat goed dus, lijkt op deel 1. Daar zaten ook van die domme fouten in. Je mag toch aannemen dat ze van deel 1 iest geleerd hebben. Maar het heeft nu wel alle schijn tegen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2008
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je wat ik probeerde bij die kale knikker... Volgens mij moet je ook nog best leren lezen. Want volgens mij heb je gewoon de laaste zinnen gelezen. Heb al genoeg berrichten van je gelezen waar je duidelijk Saint Row als de hemel prijst. De game zit met teveel fouten. Dat mag gewoon niet. Cache cleanen het helpt niet. Ligt aan de game. Dan vermeld ik zelfs nog dat de game fun is. Begin je daar over te zeiken. En daarbij komt nog eens dat ik al over die missie zit met zwaadgevecht. Die gast is zo slim om tegen tafel te lopen en aanval uit te voeren.Ging naar hem toe en had hem. Daarbij komt nog dat in vele reviews staan van veel fouten. Maar de fun en de vele dingen die te doen zijn zorgen voor de goede score. Dus ga ergens anders zeiken. De game heeft nu eenmaal fouten en een bagger AI. Gewoon hopen dat deel 3 het allemaal niet heeft.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in saints row 2 veeeeeeeeeeel meer fun dan in gta4 hoor.In gta4 moet je missie achter missie doen want anders is er toch niks te doen.Of die vrienden zitten je te bellen.De beelden in saints row 2 zijn niet zo goed als gta4 maar dat hoeft niet voor mij.En van vastlopers heb ik helemaal geen last en ik hoor het ook nergens er zitten kleine foutjes in zoals in saints row 1 maar ze storen nooit en met gta4 waren ook fouten.Dat is normaal voor zo grote games.Mijn mening is saints row 2 is veel leuker om te spelen dan gta4.En dit game is zeker zijn 60e waard
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb ff een vraagje. Ik krijg vandaag/maandag SR2 binnen en ik vraag me af op welke moeilijkheidsgraad ik hem moet spelen. Ik heb streams gezien waar ze helicopters met 2 schoten neerhaalden en dat lijkt me niet echt geweldig. Maar het lijkt me ook niet leuk om een missie á la die laatste van de Los Carnales, op het moeilijkste niveau te doen. Wat doen jullie?
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij ronin dat ik aan de kerkhof moet zijn voor nieuwe missie. Valt me ineens op dat ik een gil hoor en ineens ligt er een doode in de open graf. Daarnaast ligt dan nog een man te kreunen van de pijn. Blijkbaar uit de vliegtuig gevallen zeker 8)
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste vasloper gehad jammer. Probeer nog steeds om met een vliegtuig te landen damm wat is dat moeilijk.
     
  15. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet even zelf kijken wat je het leukst vind om te spelen want als een missie te moeilijk word kan je tijdens het spelen van het spel altijd de moeilijkheidsgraad veranderen
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 1 gehad en vond spel mooier dan GTA. Dont ask why our how maar toch de hele sfeer kun je wat 'minder' serieus nemen en dat vind ik dan erg tof. Moet zelfs zeggen dat ik deel 1 nog liever speel dan GTA IV hehe...maar hoe is de wereld dan in deeltje 2? Groter of net zo groot? En is het mogelijk je eigen hood te hebben etc? :9 sounds dirty
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet zo ver maar je kan je auto's, tag's en nog iets volgens mij selecteren. Misschien word dit meer maar dat weet ik dus nog niet. Heb nu mn eerste gangleden opgehaald. Vind trouwens je hide out echt te vet! Ook net voor het eerst geland met een vliegtuig echt master!
     
  18. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is zelfs moeilijker geworden om een gewoon mannetje te maken er zijn teveel opties!!

    (lol joke)
     
  19. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister zon zwaard gekocht en een sledgehamer maar nu staat alleen die hamer er als ik op b knop duw en de wapens kan zien..waar is mn zwaard dan gebleven:confused:
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan denk ik niet allebij tegelijk hebben omdat ze het zelfde vakje gebruiken. Het zwaard is dan in je crib bij je wapens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina