1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net begonnen met de game en wat rond gereden enzo.
    Waar kan ik gaan vliegen of parachutespringen etc? :)
    Hele tijd mensen van bankjes dood maken heeft ook weinig zin ;).
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanaf morgen ook SR, als mensen online willen spelen.

    Add: HLH MerQ

    **Ga eerst even de Single Player spelen
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Vliegveld onderin opzoeken, en daar heb je helicopters, privejets, en van die kleine wwII vliegtuigjes.
    Gewoon eruit springen en je hebt een parachute. Die je tijdens de sprong volgens mij zo vaak als je wilt laten inklappen. en weer laten uitklappen.

    Er is zelfs een soort van minigame dat als je zweeft met een parachute en je drukt op y dat er een gozer beneden op je wacht in een auto zonder dak. En dan moet je a la james bond er in landen:+

    Had trouwens een rare bug.

    Ik zat met m'n "homie" op een moter fucking snel de hoek om te schuren zie ik in eens die bus voor me waar je niet in kan. ik knal er keihard op, en opeens ben ik in de bus. Ik sta op en sta nog steeds in de bus.
    Ik zie mijn homie bewusteloos voor het stuur.
    Waar hij precies terechtkwam alsof hij zat te sturen.
    En ik pis dus over zjin hoofd om hem wakker te maken.
    Spawned hij ineens buiten de bus en rent hij er als een gek achteraan ( omdat ik erin zat en de bus reed nog)

    Op een gegeven moment drukte ik op y waardoor ik kon surfen. Maar ik zat niet op de bus. Nee ik ging surfen in de bus. Gewoon in dat gangpad. En opeens viel ik buiten de bus.....
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  4. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er werkelijk geen snars van. Ik ga steeds keurig naar de snelweg want daar rijden de auto's snoeihard op je af en ik kom maar tot 150.000 ofzo. Ik doe iets verkeerd, maar wat? Ik wacht telkens netjes totdat de auto mij bijna aanrijdt en dan druk ik de trigger in.
    Stom zeg:confused:

    Edit; Tis al gelukt. Als je goed timed en blijft botsen tegen vrachtwagens loopt je score zo op. Ik heb Infinite Run nu unlocked :)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234

    Haha, ik had laatst precies hetzelfde. Komen ze met allemaal verkeersborden aanrennen. :lol: Ook gehad dat ik een vriend die "ver gooien" achievement wou laten halen. Ik pak de heli en vlieg naar de wolkenkrabbers. Staat daar een mannetje eenzaam aan de rand van een dak. Wil ik er heen gaan, spring hij vanzelf al naar beneden! _0/
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Check gamefaqs board. Verder staat er in de omschrijving al waar je hem kunt vinden. Gewoon die persoon op je hud aanzetten en je komt hem vanzelf tegen.
     
  7. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's niet eens nodig. Als je gewoon speelt en je hebt ze niet op je hud gezet en je komt ze tegen, dan komen ze er vanzelf op te staan
     
  8. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je gewoon naar de ingame hitman list kijkt en leest staat er ook gewoon bij waar je ze kan vinden en wat je er voor moet doen. ;)
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ok mensen wie kan mij helpen?

    Zojuist de hele storyline in co-op uitgespeeld, alleen de 'Partners in Crime' achievement unlockte niet. Ik ging dus kijken bij statistieken en daar stond:
    Samenwerking: Missies voltooid 41 van de 42.
    Ok dan klopt het dus dat hij niet unlocked, maar ik heb alle missies co-op voltooid. Dit heb ik gecontroleerd bij de krantenknipsels. Hier stond ook dat een EXTRA MISSIE nog unlocked was. Alleen waar vind ik deze?

    EDIT: al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de game ook op Engels zetten? Ik vind dat nederlands echt irritant.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hehe leuke game. Had een heel vette personage gemaakt loopt die game vast, pff. In totaal een keer vast gelopen, eerst wat geld verdienen en dan ga ik me eens goed uitbreiden. Hehe, je kan echt van alles maken. En kwa gezichten kan je ook allemaal dingen doen, bijv. blij, boos enzovoorts. Daar heb ik niks gekozen want blijft dat nonstop zo, dat ik bijvoorbeeld er nog non stop bij loop als een boos iemand ?

    Stad is ook zwaar anders hoor, ik reed naar die kerk. Ik dacht echt van wtf, is dat hem. Hele leuke game, net ook een vliegtuig gepakt, echt fucking geniaal. Ook al in dat grote winkelcentrum geweest, en bij het vliegveld naar binnen, echt leuk gedaan.

    Enigste wat niet zo hoeft van mij is die lelijke bruin achtige layer die ze over de game hebben gegooid. :'-(
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dashboard > rechter tab > locale > US of UK
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bruine layer? Leg eens uit :)
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24

    Ik kan dat winkelcentrum niet vinden. Waar is dat?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nou ja, in de gehele game vind ik alles een beetje niet zo kleurlijk. Alles is licht bruin achtig.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bij dat stukje waar in SR1 de grond van stenen was. Waar zo'n kapper/juwelier en kleding zaak ( Met die pakken ) was. Als je daar bent moet je het kunnen zien, een rond groot gebouw.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Oh ok, dat rijke buurtje in Saints Row 1.
    Thanks;)
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die sleepwagen echt geniaal. Heb er pas een paar missie's op zitten omdat ik gewoon te veel kloot.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijd wel niet lekker met auto achteraan. Je moet goed opletten bij nemen van bochten.
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar je takel ding trekt hem veelste hoog. En hij stuurt nou ook niet echt lekker maar goed daar kan ik mee leven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina