1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie het bij jou er ook zo uit dan? Bij mij iig niet dus ligt het aan jou TV...
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :lol:.
    Je kan ook in strand wc's met een vrouw je weet wel doen. Geniaal :lol:
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo'n borat badpak :D
    Weet iemand trouwens waar je al die andere grappige outfits haalt, piratenoutfits en ninjapakken enzo?
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    In het ondergrondse winkel centrum. Als je de pakeer garage in gaat en naar de laagste (1ste) verdieping gaat zie je hem.
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, dat is al een stuk beter
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk gebied is dat precies met winkels etc...?
    Het is echt een geniale game. Elke keer verrassend, en dat was niet het geval bij GTA4 die al maanden stof ligt te happen in de kast.

    Nog even met helicopter wat rondgevlogen, maar zag nergens mensen op de wolkenkrabbers?? Wil er eigenlijk een aantal vanaf gaan gooien :p.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik lees op Internet veel over bugs, mindere graphics en meer van dat soort dingen. Nu vraag ik mij echter af of die het spel plezier doen verminderen. En dat van Fiasco, dat bruine beeld waar ie het over had, meer mensen die daar last van hebben?
     
  8. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    laat gewoon mensen uit je gang bij je in de heli stappen
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal wat bruinig en de graphics zijn niet zo mooi als GTAIV maar dit maakt geen reet uit. De verhaal lijn vind ik tot nu toe spannender dan verwacht de fun factor is volgens mij niet te. Het is dus niet zo mooi enzo maar ik heb er ontzettend veel fun mee.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke mooi :) GTA IV toch redelijk nog wat gespeeld na het uitspelen, al viel er minder te rellen dan in voorgaande delen. Wat ik hier zo lees is dat het qua rellen in SR2 wel goed zit.

    Ander vraagje, Saints Row 1 vond ik een toffe game alleen die 'gangsta' sfeer was in mijn optiek een beetje té, in dit deel nog erger geworden? Hopelijk niet zo erg dat het vervelend wordt.
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    SR loopt vet vaak vast en heb echt telkens rare bugs.

    Geen bruin beeld, maar dan blijf ik onder een auto liggen of iets andes raars
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    In welk gebied zijn de winkelcentrums te vinden? Zojuist rondgevlogen / gereden, maar niets kunnen vinden.
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Je hebt niet echt 1 winkelcentrum.
    De winkels liggen verspreid. Maar in het rijkere deel van stilwater, het bovenste deel,
    daar vind je ook echt wat duurdere winkels.

    Maar ik ben net ff in het ondergrondse winkelcentrum geweest, maar wat een saaie boel daar zeg. Ik heb maar 1 winkel gezien waar je in kan. Ik had veel meer winkels verwacht.

    Het enige leuke daar is dat er quads zijn.
     
  14. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is de ingang van dat ondergrondse winkelcentrum dan en ik heb geen saints row 1 gespeeld dus ik heb meer aan de districtnaam ofzo
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is het trouwens zo dat je niet alle winkels meteen kunt kopen? Nu kom ik wel eens een pand tegen die ik kan kopen, maar ik weet zeker dat ik daar al veel vaker geweest ben en dat er toen geen optie was om te kopen....
     
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen winkels kopen in gebieden van de 3rd Street Saints
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ah kijk :) Ik had eerst de meeste activities gedaan totdat ik infinite respect had. Toen ben ik pas missies gaan doen.
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je dan aan zoveel geld? Heb al heel wat dingen gedaan en kleding gekocht. Echter zit ik niet boven de 15 000.
    Wat heeft het voor zin om ook winkels te kopen?
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik snap even iets niet; Elke keer als ik een missie wil doen moet ik mijn respect bar vullen. Deze vul ik dan tot X1 zodat ik een missie kan doen. Maar hierna is deze weer onder de X1 waardoor ik wéer zo'n stomme activitie moet doen. Hoe komt het dat telkens na een missie mijn respect zo laag wordt?

    /Edit: Yes. Eerste vastloper. Mijn Xbox is bij nog geen enkel spel vastgelopen... Kutspel :{
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hehe geniale game, net een vrouw gemaakt. In een string en alleen 2 sterretjes op der tepels, je kan echt van alles kopen. Ook al een Ninja en Hotdog pak gekocht! :lol:

    Mis alleen wat normale kleding, in SR1 zat er veel meer normale kleding in. Een strakke spijkerbroek, geen baggy, en kwa shirts ook weinig.

    Fight Club is trouwens vet _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina