1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Af en toe ff stil staan en dan wat molotov's gooien om tijd te scoren.

    Ligt niet alleen aan de tijd. Ligt er ook aan hoeveel properties je hebt en gebieden. Hoe meer je er hebt hoe meer geld je kan krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een bedrag X per dag, afhankelijk van het aantal properties en gebieden. Maar de vraag is of het geld in je huis blijft opstapelen of dat het stopt met opstapelen als je een aantal dagen geen geld gaat ophalen? Dit is iets dat ik ook wel eens zou willen weten...
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Was net ergens in een ondergrondse grot, was er echt iets van een half uur. Echt zwaar vet al die plaatsen ergens binnen. :thumbs:
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    vind het wel jammer dat ik nu al na 3 uur spelen pistolen heb met unlimited ammo, maakt het wel leuk, maar ook weer beetje makkelijk
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelde eigenlijk of er niet een max zit, dus als ik het een dag niet ophaal er super veel ligt. ipv dat ik op het uur leeg haal.

    Aangezien het bij miji nooit boven de 8000 komt
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb na 30 uur nog steeds een unlimted Pistol ammo :eek:

    Hoemeer properties en winkels hoe hoger de max is probeer ik te zeggen.
     
  7. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet hoe je de sixaxis besteuring uit moet zetten. Want ik kan nu niet met vliegtuigen vliegen.
     
  8. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af of iemand ook de collector's edition van saints row 2 heeft ik heb die met die usb stick maar ik kan er niks opzetten hij geeft dan aan dat hij beveiligd is hier een bepaalde manier voor om deze wel te kunnen gebruiken of heb je er eigenlijk niks aan
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo uit mijn hoofd zit het ergens bij Opties als je je start drukt. Daar kun je bij de controls ik iets met motion-sensor uitschakelen geloof ik (wat idd veel makkelijker vliegen is).
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zal het strax eens proberen. Ik had ook een USB stick van Ratchet & Clank en daarmee had ik het zelfde probleem...
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    @ GForce,
    moet je de fuzz activities doen. Als je hem lvl 3 haalt krijg je zon laser geweer. Als je lvl 6 haalt krijg je unlimited ammo
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die had ik idd nog niet gedaan. Ik heb wel unlimited ammo voor alle andere geweren ^^
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dat is het inderdaad ;)
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe? :)
    Doe maar in een spoiler zetten voordat andere mensen het ook kunnen lezen die dat niet willen weten. Thanks!
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bepaalde activities halen. Weet niet meer welke...
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hm, net alle gevechten gedaan bij Fight Club bij dat stadion. Alleen geen achievement gekregen, en die hoor je toch wel te krijgen.

    Kwa cheats heb ik alleen die 3 gebruikt voor UFO, mini bike en die chopper.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    er zijn volgens mij 2 fight clubs
    1 in de gevangenis en dan bij het stadion dan. Misschien meer
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja voor elke activitie zijn er 2 locaties waar je dus level 6 moet halen voor de achievement. ;)

    Ik was eerst bezig met dat Heli Assault en de eerste locatie zonder problemen level 6 gehaald. En ook de tweede locatie ging het makkelijk tot level 6, maar level 6 was daar opeens kei moeilijk. Na een aantal trail & errors ging het best lekker maar toen ik op 3/4 zat bleef mijn xbox vasthangen.. :mad: Toen ben ik er maar mee gestopt....

    Ook Demoltion Derby level 6 is erg moeilijk, krijg het maar niet voor elkaar om $30.000 schade toe te richten. De eerste keer als het net begint gebruik ik nitro en dan haal ik de eerste beuk al rond de 5000-6000 schade maar daarna strandt ik altijd rond de $25.000 schade.
    Met nitro ga je wel sneller en krijg je meer schade maar de auto's van de tegenstanders gaan best snel kapot dus uiteindelijk kom ik gewoon auto's te kort waardoor ik dus niet genoeg schade kan aanrichten.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb ook Saints Row 2 gekocht, wat een spel\o/ Heb net een paar uur met plezier zitten spelen. Nog geen missie gedaan, alleen maar lopen klooien en wat activities gedaan. Gebouwen met schijt besproeid, enorme rampages gemaakt. Heerlijk.

    Even een vraag, wat is het grootste vliegtuig in Saints Row 2? Ik was daarnet op het vliegveld, zag een groot vliegtuig maar kon geen mogelijkheid vinden om erin te komen8) :)
     
  20. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je een tip geven bij de Demolition Derby. Ik had daar ook problemen mee. Nu is het een eitje. Lekker makkelijk geld verdienen met level 6;)
    Je moet niet beuken op de voorkant van je tegenstanders of de achterkant (die zijn meestal goed beschermd). De zijkant flink inrammen geeft veel meer schade. Dus lekker met Nitro inrijden op de zijkant van je tegenstanders. Wedden dat het je dan lukt;)

    Succes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina