1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je A ingedrukt houden om je wapen te verwisselen. Dus dan pak je die flashgranaten op ipv wat je er momenteel heb zitten (pipe boms, molotov's of hand granaten}
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand hoe je de Death Tag mini game speelt?
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    :) ah.Haal ze gewoon af
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waarvanaf? :+

    Op internet kan ik ze niet vinden =(
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het hoogste style level, heb nu 8, maar was is max?
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Misschien een idee om boven de spoiler te zetten welk lvl het is , want nu weet nog iemand niet of hij op de spoiler moet klikken.
    dus zo


    Sons of Samedi: slechte trip (of missie 6)
    ....
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0

    iemand?
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand wat tips hoe insurance froud werkt???
    ik kan zelfs lvl 1 de 50 000 dmg niet completen
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik zag net in een filmpje dat je jezelf ook kan healen tijdens missies. Hoe doe je dit?
     
  11. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je dat alleen in je eigen game zien. Dus je eigen savegame laden en dan gewoon op je map kijken. Als je je de cursor op een activity zet dan zie je hoeveel je er al gedaan hebt. Als je dingen via co-op doet worden deze mee geteld in je eigen game... ook als je dingen over slaat.

    Laatst zat ik met een vriend in een game... (zijn game) en we starte een activity waar hij al bij niveau 4 was... ik was niet zeker of ik ook al zo ver was.. maargoed we hebben niveau 4,5 en 6 gehaalt in zijn game...
    Daarna zijn we gaan kijken in mijn game... en mijn game gaf aan dat ik 3 van de 6 niveaus al had gedaan... toen ik hem starte bleek dat ik alleen nog maar 1,2 en 3 hoefte te doen om ze allemaal te halen...

    Duss ik denk dat als je wil weten hoe ver je bent.. gewoon ff in je eigen game kijken...
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je goed kijkt op je map wordt het grijs. De coop is dus goed verwerkt in de game, want ik ging samen met Dusky Demon NL Fight club doen, alle bij 6 lvl gedaan, samen dus uitgespeeld. Was grijs in me eigen game.
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon B ingedrukt houden en dan zie je hamburgers of donuts om te eten staan in de kleinere cirkel naast de wapens. Dan je D-pad gebruiken om te kiezen. Zo heeft een grote hamburger meer effect dan twee kleine.
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja die vind ik ook nog wel lastig. :{
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijd naar het gebied op de kaart waar je insurance fraud moet uitvoeren. Zodra je een auto ziet komen laat je je aanrijden. Vlak voordat je de auto raakt druk je op R1 of R2 (RB en LB op de 360 dacht ik) zodat de auto je raakt en je score oploopt.

    Tip: Spring tegen de auto voor een betere impact en probeer meerdere auto's tegenlijk te raken voor een multiplier. Zo kun je makkelijk in 1 aanrijding over de 100000 punten halen.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zorgen dat je steeds geraakt wordt. Zo kun je nog best eerst springen en dan de trigger drukken voor je geraakt wordt. En als je in de lucht vlieg gewoon je personage naar een auto mikken. Als je op een autoligt en er zijn veel wagens achter die gewoon naar die toesturen. Je kan je personage bewegen als je fraude pleegt. Kijk een op Youtube er zullen wel filmpjes genoeg zijn die kunnen helpen.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het is RT en LT, je kan ook met ene politie auto, snoeihard tegen tegemoet komend verkeer aan rijden, krijg je ok punten, en je moet zo snel mogelijk alles achter elkaar doen, zodat je Adrenaline vol is, dan krijg je zo 300k per sprong xD
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat doe ik dus heel vaak, maar dan krijg ik daar geen punten voor. Ik kan alleen doelloos met een auto lopen botsen. :{
     
  19. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je zoiezo wel punten.. want anders gaat er echt iets fout...
    Tis eigenlijk heel simpel.. ga het gebied in.. druk op de lt or rt voordat je de auto raakt... -> zodat je tegen hem aan valt... en stuiteren maar :)

    + als je in het gebied aangegeven met een blauw vierkantje gaat staan krijg je dubbele punten... (als je bij het vierkantje komt word het een rood circeltje..
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    En bij vrachtwagens kun je ook zon 10k per keer krijgen, als je er onder blijft steken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina