1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent duidelijk meer voor 'fun' dan realisme. GTA is een parel van een game.
    Begrijp niet hoe nu ineens deze game afgekraakt wordt t.o.v. een half afgemerkte Saints Row game.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen mag zn mening hebben maar dit is toch wel heel overdreven. Het enigste waar SR2 beter in scoort is de fun factor. Natuurlijk wil niet iedereen die fun factor. Jij duidelijk wel maar het is toch wel heel erg overdreven als jij zegt dat SR2 op alle punten beter is dat IV.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond GTA al slecht voordat SR2 er was. SR1 vind ik nog altijd beter. Vind GTA saai en er valt niks te beleven. Grafisch is het ook niet je van het en alle missies zijn hetzelfde. Daarnaast kun je helemaal niks boeiends doen....GTA San Andreas vind ik bv nog steeds een goede game...hier is een kans gemist.
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mocht je hem kwijt willen :+
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt veel variatie zit er in SR2 nou ook niet vind je wel. Grafisch is het veel beter dan SR2 dus ik weet niet wat je daar dan van moet vinden. Dat het saai is en er niks te beleven is komt omdat er volgens jou geen fun in zit.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, dat denk ik juist over Saints Row 8)

    Anyway, ik weet zelfs waarom mensen IV niet ''fun'' vinden. Komt omdat Rockstar de lat té hoog heeft gelegd op de realisme, vandaar. Maar ik kan me er prima in leven, hoor. Ik blijf GTA IV dik vinden :)

    (Neemt niet weg dat ik SR 2 niet zoek :+ )
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De cutscenes zijn idd mooier...
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Drang om te spelen is er niet? Gast, ik sta al drie dagen elke ochtend op waarna ik vervolgens gelijk de Xbox 360 aan doe voor Saints Row 2.

    Ik denk persoonlijk dat jij teveel verwachtingen had van Saints Row 2 tegenover GTA IV. GTA IV is een goed spel, prachtige verhaal lijn en grafisch was het natuurlijk ook dik in orde, echter was het gewoon na de verhaallijn een saai spel. Saints Row 2, is echter zo uitgebreid dat ik na drie dagen spelen pas 3 of 4 missies heb gedaan.

    Saints Row 2 is zeker niet perfect, ver van dat zelfs. Vooral grafisch had het wel een boost kunnen krijgen. THQ heeft zelf ook in de gaten gehad dat een game als Saints Row 2 dat helemaal niet nodig had. Saints Row 2 bied veel meer dan graphics, enorme fun! Saints Row 2 speel je niet voor de graphics of het realisme, maar omdat je wilt kloten, keihard kloten! Dat kan in Stillwater en niet in het brave Liberty City \o/
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedere missie is anders....of speel jij steeds dezelfde missie?
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Mensen even allemaal gamertag in vullen :) in de gamertag creator. in de startpost.
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer pak je een autoten moet je wat mensen afknallen. Er zit echt geen variatie in. Maarja volgens mij ben jij een echt fan boy als ik het zo zie.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Yup dat is GTA. Saai dus...
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach IV had teminste nog een leuke story line zodat je er met plezier naar toe reed.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA juist niet. In IV moet je de ene keer iemand omleggen, de andere keer weer met een voertuig gaan racen, dan weer een gebouw inslaan, mensen snipen...

    Er zit veel afwisseling in ;)

    (btw, is het geen idee om een GTA IV vs. Saints Row 2 topic te maken? :+ )
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel 8)
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoeveel van Hitman lijsten zijn er in totaal? En, krijg je na het voltooien van iedere lijst wat? Kreeg bij de eerste handgranaten maar bij de tweede kreeg ik niets, klopt dat?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij heb je niet eens alle missies in SR2 gedaan.....
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hij heeft Saints Row 2 niet eens. Maar goed, zullen we ontopic gaan _O_
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    4 lijsten. Je krijgt granaten en ook van die plak granaten, naam even kwijt. En volledig munitie op een geweer en nog wat zooi.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    5 lijsten ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina