1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, net spel binnen van play asia. hehe :9 meteen maar ff alle levels van die mestwagen gehaald :D
    trouwens, bij mij is alles in het nederlands :mad: tekst enzo, menu. alleen de gesproken lines zijn engels. iemand idee hoe ik het in het menu en alles eromheen engels kan krijgen? alvast thx!
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Locatie op belgie of ander land zetten. Dan heb je het in het engels.
     
  3. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het verhaal van SR2 juist veel leuker dan gta, vidn de characters ect veel toffer. GTA4 was enorm saai, je kon heelweinig doen overal zat een vage blur overheen en de missies waren gewoon meer van hetzelfde met weingi detail en vet saai, vind je het gek dat zoveel mensen hem niet hebben uitgespeeld.

    SR2 zijn de missies vet afwisselend en hebben veel meer detail, kijk alleen al naar die gevangenis missies, zulk detail zul je in gta nooit zien. In gta heb je helikopters waarvan je niet eens kan aimen met de minigun, dat zijn pas saaie missies.

    Hoop echt dat er een SR3 komt. Weet iemand of er DLC aankomt? Zou me bestwel vet lijken, en iig ene patch om die nederlandse taal als keuze te zetten, is wel minder dat ik nu uit de 'UK' kom..
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Als je missies in een gevangenis maakt, doe het dan goed. Want dat was gewoon simpel naar buiten lopen. :emo:

    Net die stronghold gedaan bij helemaal rechts bovenaan van de Ronin, met dat Romeinse sfeertje, eindelijk gehaald loopt die game weer vast. Echt, nooit last alleen in deze game. :mad:
     
  6. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    umm das wel jammer, en ik had ook de meeste moeite bij die missie lol
    Heb je je cache al geleegd? Ik had dat een tijdje geleden gedaan en heb eignelijk geen problemen gehad, alleen 1x in multiplayer vastgelopen.

    Online is trouwens vet uitdagend om die badges te halen ik ben nu Thug (2sterren), oh de niet ranked badges(pimp enzo) kan je ook in party matches halen btw.

    Eerst is d emultiplayer vet moeilijk, maar als je tijdjespeelt kan je bestwel goed worden. Tip gebruik de uzi's niet! die dingen zijn vetslecht je kan best AK gebruiken daarna shotgun en als je die nie theb dan dual pistol die is bijna even goed als de AK. Vooral naar achter blijven lopen rennen als je de ak of pistols heb om meer afstand te creeren en zo jouw voordeel te halen met je accurate wapens :)
     
  7. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder nog een leuk en afwisselend leven?;)
     
  8. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha en dat van iemand die zijn tijd op een game forum doorbrengt? :p Ga spelen man. \o/
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De afgelopen drie dagen (woensdag, donderdag en vrijdag) was ik ziek met griep thuis, vandaar :) Wil je verder nog weten welke kleur boxer ik vandaag aan heb getrokken?
     
  10. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl. Zeker ook niet veel afwisseling in? Allemaal grijze hema boxers? :)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vraag je over Ultor missies. Bij mijn Saints Hideout zie ik 2 tekentjes van U staan nu, maar nergens kan ik een missie daarvan doen. Waar is dat ?
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Shit, hoe weet jij dat :lol:
     
  13. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Die U staat voor Underground, het geeft de liften aan (zowel die van boven en beneden hebben een icon op je mini map) van je hideout.
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Secret Achievements
    A Brighter Future 80
    Defeated the Ultor Corporation epilogue

    Vengeance 15
    Exacted revenge on Julius


    wet iemand miss hoe je deze 2 achievmenets kan scoren??

    /Mod Spoilertags toegevoegd. Het zijn niet voor niets SECRET achievements - the Matrix
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    sons of samedi (ofzo iets)
    Damm al de 2de keer dat ik die missie doe dat al die flats in de fik staan. Ik blijf hem vet vinden :9
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de game toch echt heel geweldig hoor,ik verbaas me echt over hoeveel er te doen is in de game. Heb de hele middag co-op met m'n broer gespeeld en wat is dat geweldig leuk zeg. We gingen samen terug naar de gevangenis en wat hebben we gelachen daar...die gevangenen reageren echt op je als je ze gaat uitdagen of complimenten geeft.

    Ik zag een groepje gevangenen in hun cel zitten en ze konden er niet uit...dus ik deed de teabag taunt...en ik kreeg gelijk een taunt terug van één van die gevangenen, zo'n 'neck slice' taunt. En toen probeerde hij me aan te vallen...LOOOOL...wat uiteraard niet ging...dus broer taserde hem toen gewoon...echt super leuk. Een andere gevangene lag rustig te maffen aan de bovenkant van zo'n stapelbed..dus broer gebruikt de taser op hem en wij lachen toen hij naar beneden flikkerde...gewoon...je moet het zien, je ligt dubbel.

    Fight Club is ook machtig,...helemaal als je echt mongolen van characters hebt (zoals mijn broer dus had en ik ook nog toen), dan kom je niet meer bij. Super leuke game en die co-op maakt het echt af!!!!!!
     
  17. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb nu online zo'n 6500$ gehaalt, die leaderboards zijn wel traag met updaten zeg! Durf te wedden dat ik de 3ster bage bij 10 000$ pas krijg als ik al op de 14000 zit ofzo.

    Meer online pro's hier aanwzig? :p
     
  18. Mr Tom 666

    Mr Tom 666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kan je die bonus missie doen dan? want hij staat bij mij nog op slot
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Waar koop je vliegtuigen/heli's ? En iemand tips voor die activiteit dat je beroemdheden moet helpen, level 5 lukt echt niet. Er komen te veel mensen.

    Trouwens, na een missie krijg je altijd dat schermpje te zien met al die logo's van de gangs met eronder 'Gefeliciteerd je hebt missies vrijgespeeld' als dat komt moet je niet te snel A drukken terwijl hij dat doet anders gaat hij verder en blijft hij hangen op een zwart scherm, 2x doorgedrukt en 2x blijft hij vastzitten.

    Ga naar de politiebureau in Saints Row, 3e verdieping. Luister alle bandjes daar boven en ga dan het kantoortje in van Troy. Daar krijg een nummer van Dex, bel hem en je krijgt je missie.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent die U op je map. Is het een missie die je ''Underground'' moet starten dus dat daar het icoontje is? Of wat?

    Edit:

    Hoelang blijven die flats eigenlijk branden?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina