1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG]
    Met dank aan Dusky Demon ,ikkk en WinterBase voor de startpost:D

    Game: Saint's Row 2
    Genre: Free Roaming
    Game modus: 3rd Person
    Uitgever: THQ
    Ontwikkelaar: Volition
    Release: USA - 14 Oktober, Europa - 17 Oktober

    Splitscreen: Nee
    Singlescreen: Ja
    Co-Op: Nee
    Systemlink
    Aantal spelers (totaal): 12
    Aantal spelers (per xbox): 1
    Splitscreen: Nee
    Co-op: 2 spelers
    Xbox Live
    Aantal spelers (totaal): 12
    Aantal spelers (per xbox): 1
    Guest spelers: Nee
    Splitscreen: Nee
    Co-op: 2 spelers
    Extra's: Downloadable Content

    Informatie:

    Storyline:
    Er zijn vijftien jaar verstreken sinds je door je voormalige Saints-ploeg werd verraden. Wanneer je voor het eerst sinds die noodlottige dag uit je coma ontwaakt, ontdek je dat er niets dan wanorde heerst in het vroeger door jou geregeerde Stilwater. Je territorium is geclaimd door onbekende bendes, je duistere praktijken zijn overgenomen door rivaliserende groepen en je eens zo trotse 3rd Street thuisbasis is gesloopt door op geld beluste organisaties. Aan je lot overgelaten en onherkenbaar verminkt door de vele littekens in je gezicht ga je op zoek naar een plastisch chirurg en naar een nieuw leven in de straten van Stilwater.

    In Stilwater ben je genoodzaakt je respect te verdienen en dat brengt een levensstijl met zich mee die jouw unieke persoonlijkheid weerspiegelt. Je woning, je ploeg en je karakter bepalen wie je bent op straat en hoe anderen jou zien. Je image is net zo belangrijk als de beslissingen die je neemt in een stad waar valse bravoure en impulsief gedrag regeren. De enige constante is de behoefte aan een identiteit die jouw individualiteit benadrukt en die door je 12-kaliber wordt ondersteund.

    Stijl en image zijn echter niet alles in een wereld waar één daad meer zegt dan honderd woorden. Soms is er meer voor nodig om de boodschap bij je vijanden over te laten komen en dan kan er wel eens lid van een rivaliserende bende onder een auto terecht komen… In Stilwater moet respect worden afgedwongen en hoe zou je dat beter doen dan door je vijanden met een lading explosieven te confronteren.

    Je hoeft de strijd om Stilwater niet alleen aan te gaan. De Saints heersten eens als een broederlijke ploeg over de straten en hun terugkeer naar de top kan worden bevorderd door allianties te smeden. Het is nu eindelijk tijd om je op je rivalen te wreken en jouw ploeg opnieuw als de rechtmatige koningen van Stilwater te kronen.

    Features:
    In Saint's Row, waren er al een heel aantal verschillende auto's, maar dat wordt in Saint's Row 2 uitgebreid met verschillende soorten motors, quadbikes, helicopters, vliegtuigen, boten en jetski's.

    Er zullen ook weer heel veel activiteiten zijn, waarbij respect is op te bouwen, wat uiteindelijk weer zal resulteren in voordelen voor jou in gangverband. Hieronder staan er een aantal beschreven.

    - Destuction Derby, waarbij je met een voertuig (monstertruck) in een grote arena staat en de andere auto's moet platwalsen om te winnen.
    - Een tot nu toe ongenaamde activitie, waarbij jij dient als personal bodyguard voor een celebrity.
    - Insurance Fraud, waarbij je jezelf of een vriend serieuze schade aanbrengt om geld los te krijgen bij de verzekering.
    - Fight Club, waarbij je in een ring stapt en degene tegenover je voorrot slaat om te winnen. In het totaal zijn er 6 verschillende levels, met verschillende moeilijkheidsgraden. In het eerste level zul je het dan ergens in een kelder tegen een andere vechter op moeten nemen, maar op level 6 neem je het bijvoorbeeld op tegen de kampioen van Stilwater in een grote arena vol met toeschouwers.
    - Niet zeker: Een ontroerend goed activitie, waarbij je het ontroerend goed bijvoorbeeld onderspuit met modder zodat het later minder waard is als jij het wilt kopen.
    - Racen, wat voor zich spreekt.
    - Er zijn natuurlijk nog veel meer activities, maar daar kom ik zo niet op. PM me als ik iets vergeten ben, en als ik iets te weten kom dan zet ik het er bij.

    Ook zijn er de zogenaamde diversions, waarmee je respect kan verdienen zoals basejumpen, carsurfen, mensen onderspuiten met een grote moddervrachtwagen, een winkel overvallen in politiekleren, naakt rondrennen in het openbaar, stunten met voertuigen, mensen op een unieke manier omleggen, hostage, auto's overvallen of gewoon de aloude overval.

    Je kunt niet alleen de spullen in de winkel kopen, maar ook de winkel zelf, waar je een vast inkomen uit krijgt. Als je veel winkels bezit, dan wordt je bekend en verschijnt jouw character op billboards verspreid door de stad. Je kunt onder andere kledingzaken, tattooshops, muziekwinkels, drankwinkels, wapenwinkels, autodeales, motorzaken, botenwinkels en restaurants kopen. Er zijn ongeveer 70 winkels in het vernieuwde Stilwater

    Er zitten ook weer verschillende wapens in, waarover nog niet zo heel veel bekend is. De RPG zal er in ieder geval weer inzitten. Ook een minigun en nog veel meer gekke dingen. Ik zal hier meer neerzetten, zodra het bekend is. Iets wat wel bekend over de wapens is, dat je zal kunnen dualwielden met kleinere wapens, maar dat hoeft niet per se.

    Selectie wapens:
    [​IMG]

    Characters:
    - Julius: Julius was in Saint's Row 1 de leider van de Saint's, maar nu is hij totaal uit het gangleven gestapt.

    - Johnny Gat: Johnny is de enige trouwe Saint van de hoofpersonen uit het eerste deel die nog over is. In de tijd tussen deel 1 en 2 heeft hij in een proces voor moord gezeten.

    - Troy: Troy bleek aan het einde van Saint's Row 1 een undercover agent te zijn en in deel 2 heeft hij het tot hoofd van de politie geschopt.

    Gangs in Stillwater
    [​IMG]

    Customizing:
    Het spel zal ook heel veel customizing bevatten. Heel je character zal aangepast kunnen worden. Tot de grote van je neus tot het geslacht tot de zes verschillende stemmen. En dan natuurlijk onwijs veel kleren, maskers, make-up, tattoos. Noem het maar op. Maar niet alleen van je character zelf zal je het uiterlijk kunnen aanpassen, maar ook van de Saint's, van de voertuigen die rijdt en de panden die je koopt. Ook online zal er het nodige te customizen zijn. Je kan bijvoorbeeld de stijl (en het logo) van je gang aanpassen.

    Het is ook mogelijk om je voertuig te pimpen. In Stillwater zijn her en der wat garages te vinden die tegen een fikse vergoeding je auto aanpassen. Je kunt, nitro in je auto laten zetten maar, ook de voor en achterbumper wat extra sterkte geven zodat deze niet na een botsing al stuk zijn.

    Customizing Guide -> Met dank aan BigKabuto
    Zin om Saints Row 2 te spelen met 2pac? Of misschien speel je liever met Megan Fox? Check deze guide voor de gegevens om bovengenoemde personen na te maken in Saints Row 2.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    XBW Gamepage: link

    Screenshots:

    De ontsnapping uit de gevangenis:
    [​IMG]
    Ronin:
    [​IMG]
    Saint's:
    [​IMG]
    The Brotherhood:
    [​IMG]
    Ultor:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailers:
    Teaser trailer:
    [yt]ABcCsd4YG24[/yt]
    Storyline trailer:
    [yt]frQiAQSO5Qc[/yt]
    Gameplay:
    [yt]T5M1dsQm2Gg&feature=related[/yt]

    Meer gameplay
    [yt]-H1UxGzD74s&feature=related[/yt]
    Activities trailer:
    [yt]3tVpqF2VnkY[/yt]
    Customization/Trick my life trailer:
    [yt]TO2bhxXZCbs[/yt]
    Ultor trailer:
    [yt]HAhaKVHJqAk[/yt]
    The Brotherhood trailer:
    [yt]WiXl0EciXq4[/yt]

    Street Lessons with Uncle Gary:
    Taunting:
    [yt]HV5Q75GW5fI[/yt]
    Satchel Charges:
    [yt]Sb4fMVg3G1w[/yt]
    Heavy Weapons:
    [yt]SpE5QAYY2U8[/yt]
    Motorcycles:
    [yt]AFJlgnP5JA0[/yt]
    The Police: Protect and Serve:
    [yt]sLZauP_a3NI[/yt]
    Throwing People:
    [yt]VPLpUtkI9kQ[/yt]
    Wieldable Props:
    http://www.thqate3.com/videos.php?video_id=103
    Nut Shots:
    http://www.thqate3.com/videos.php?video_id=101

    XBW'ers die Saint's Row 2 spelen

    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe

    Deel 1
    Deel 2

    - Ik zal vandaag/morgen nog wat dingen toevoegen aan de startpost - ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  2. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt die co-op modus, als ik op 'samenwerken' klik dan vraagt ie connectie met het netwerk...
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Laad je save file gewoon. Dan een friend een invite sturen. Dat gaat ook. Of gewoon een friend een invite laten sturen als hij zijn savefile geladen heeft.
     
  4. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kunt dus niet met 2 controllers, 2 mennekes op het scherm toveren?
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat helaas niet.
     
  6. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al of er een patch aankomt of DLC? Zou wel graag om de zoveel tijd iets nieuws willen :D
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Men At Work - Down Under

    Wat een song
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Klopt helemaal. The Mix vind ik zo sowieso een hele goede radio zender, alleen maar classics.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zijn echt de beste songs op http://nl.youtube.com/watch?v=DNT7uZf7lew

    Hoor dat af prachtig die song :)
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind The Mix ook een heerlijke radio zender, en Land Down Under is gewoon prachtig idd. Soms luister ik ook wel eens Kryhme en die electro en reggae zender maar The Mix blijft de beste.
     
  11. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    89% klaar alweer :).

    Wil alle activities nog ff afmaken eigenlijk :).
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag in de show your character topic een pic staan van de speler in een ninja pak, en zijn teammates ook, hoe krijg je dat voor elkaar? Want dan ga ik een hele hotdog gang maken :p
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment unlock je de mogelijkheid om je gang als ninja's eruit te laten zien. Je kan dit instellen in je basis zeg maar. Je kan helaas niet iedereen in een hotdag pak laten lopen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Awwww shiiiiiiit! :mad:

    Ik dacht gewoon dat dat standaard zou gaan..dat al je maatjes ook zo'n pak gingen dragen. Ah well...maar man oh man wat lag ik net weer in een deuk tijdens co-op met m'n broer. In het ondergrondse winkelcentrum ik in mn hotdog pak mensen uitdagen en aanvallen, op quads rijden. En iets wat gewoon nooit gaat vervelen is mensen gooien...ik vind da echt prachtig :p
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, wat lag ik weer in een deuk tijdens co-op net :mad: Vier vastlopers in twee uur spelen. Gelukkig niet al te veel data kwijt, maar ik kan wel weer opnieuw al die auto's gaan pimpen... Hopelijk wordt dit heel snel gepatched, want dit is niet leuk meer.
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de sons of samedi verslagen en ga straks verder met de ronin. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in omdat ik ze al verslagen had maar door zoon domme vastlopen zit ik nu weer op 1/3. De Brotherhood moet ik ook nog en ook daar had ik al wat missie van gedaan. Word er ook gek van.

    Vind dat vliegen nog altijd de bom omdat de eerste game is die ik heb waarbij dat kan.

    Hoelang blijven de flats nou nog in de fik staan?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die flats zijn bij mij al niet meer in de fik, net Sons Of Samedi afgemaakt. Bij de Ronin en Brotherhood ben ik ook bijna klaar, maar eerst Ronin.

    Vind je personage dit keer wel een eikel. In de eerste deel was het een stil persoon en nu denkt hij dat hij baas is.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spelletje, jammer van al die bugs en vastlopers. Hier door vind ik het spel nogal kut, ben je lekker bezig loopt ie vast. Ik had ook zon missie van de sons of samedi dan moet je naar zon warenhuis en dan moet pierce 12 dozen in een vrachtwagen laden en hij stopte steeds bij de 11e. Dan ging hij stil staan en deed hij niks echt fucking irritant.
     
  19. Aroth

    Aroth Gamer 4 Life

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmm raar, k heb dit nog nooit meegemaakt (ik speel het spel op de Playstation :cool:.

    Ik hoef nog maar 1 missie te doen en dan heb ik het spel uitgespeeld (de storyline dan..). Kom alleen respect te kort.. dus ff gainen!
     
  20. Mr Tom 666

    Mr Tom 666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het op de xbox ik heb ook af en toe vastlopers maar ik save hem gewoon elke keer na een missie dus ik raak meestal 1 of 2 procent data kwijt en dat boeit me niet zo veel... maar wel kut voor jullie bij mij loopt ie niet zo vaak vast k heb het ongeveer 3x gehad maarja
     

Deel Deze Pagina