1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn 50e tag gevonden een ik zit nu op 99% complete. Nu alleen nog 3 of 4 cd's en ik zit op de 100%:cool:. EDIT: En ik zit nu op 100% jeej!
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  2. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Elke activity heeft 6 levels
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nog steeds zo , dat je steeds weer een een zooitje activities moet doen om weer missies te unlocken ? ik vond dat in het eerste deel best wel de flow uit de game halen ..

    Ik zit nog steeds zo te twijfelen namelijk
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja dat is nog steeds zo.
    Maar aangezien de activity's imo minder moeilijk zijn en maar 6 levels hebben is het nu wel beter te doen.

    Btw: zoek nog iemand voor co-op missies en activity's :thumbs:
     
  5. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alle gangs uitgeschakelt... nu bezig met die Ultor gasten in de pan aan het hakken, maar het lijkt of ik een beetje vast zit.

    Ik heb zojuist alle directie leden op die boot afgeschoten.

    Maar nu wil ik verder met het verhaallijn en nu zie ik op de kaart onder het tabblad brotherhood wel een icoontje op de kaart maar onder tabblad opdrachten zie ik niks staan. Komt deze opdracht vanzelf en moet ik me eerst even vermaken in de stad of wordt er iets ander van mij verwacht.

    Wanneer ik naar de plek ga, waar het icoontje op het tabblad brotherhood naar verwijst, is er helemaal niks.

    iemand een idee....
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet bestaat er geen brotherhood tab, dat is een gang. Je bedoeld wss stronghold. Zo ja, dan is die van ultor te vinden bij de shopping mall. beetje scheef op de kaart aangegeven.

    Kan iemand me vertellen wat je krijgt als je alles 100% haalt?
     
  7. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best met je coopen. ik heb nu alleen nie zo veel tijd (tentamens) maar savonds ben ik meestal wel online. (ik heb je toegevoegd)
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 100% zelf krijg je niks, maar je krijgt alleen 100% als je alles doet en dan krijg je vanzelf unlockables.
     
  9. mecredie15

    mecredie15 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel co-open met mensen Voeg me maar toe Gamtertag is Mecredie... die tow truck is wel egt de moeilijkste vind ik kom maar tot 8 soms 9
     
  10. UniiQueee

    UniiQueee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was op 60% en k had nog een save van 4% toen zat ik op die van 4% en wou ik naar die 60% toe gaan toen heb ik ipv load perongeluk save gedaan nu heb ik die 4% over die 60% heen gedaan kan ik dit terug krijgen??
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij niet :+

    Ik heb zelf ook een vraagje. Ik vind Saints Row 2 in het nederlands vrij....gay (niet als in homoseksueel persoon O-)). Ik hoorde dat hij engels wordt wanneer je de dashboard settings veranderd ?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, ff je Locale veranderen in Engeland of Amerika bijvoorbeeld. ;)
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Yay vandaag, ff een cops suit bemachtigd. (die je in FUZZ draagt) Met die cops riem en cap kun je wel leuke andere combos mee maken. :D
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog heel even vraagje.

    Waar kan je beetje vette schoenen halen? zoek vooral nog even wat nette schoenen voor onder mijn "saints row purple" suit. Gymnastiekschoenen eronder ziet er niet uit :lol:
     
  15. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep heb die ultor missie gevonden in het winkel centrum... tnx

    Heb SR2 nu ook uitgespeelt... top spel
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    gewoon bij imperessions kan je nette schoenen halen, neem aan dat dat ook is waar je je pak hebt gehaald.
     
  17. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten kan dat niet. Je hebt gewoon pech.

    Ik vind trouwens wel dat er maar bijzonder weining fatsoenlijke kleren in zitten, en dan met name schoenen. Ik loop nog steeds op de schoenen die ik in de eerste missie moest kopen:+ en ik heb er nou dik 60 uur in zitten:9

    Is er trouwens iemand van plan om overnieuw te beginnen, voor de cooop achievements? Dan wil ik wel meedoen. Ik moet die eerste missies nog, de sons of samedi, en de eerste missie van de brotherhood. Mijn Gamertag: SneakySnake Eye
     
  18. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word helemaal gek van die stores. Ben nu al bijna 7 uur bezig om alle shops te kopen. Heb alle shops gekocht die zichtbaar op de kaart staan en heb 9 winkels in the mall gekocht. Echter heb ik nog steeds maar 87 van de 90 shops. Ik kan die andere 3 niet vinden. Zijn er nog ergens verborgen shops.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom zou je alle winkels willen kopen? :+

    EDIT: Wat een baggerspel is dit zeg. Ik heb DRIE keer met een maat geprobeerd die Tow Truck missie te halen in co-op (in singleplayer is 'ie gewoon te achterlijk moeilijk), maar die tyfusgliches verpesten het weer.

    1. Vriend reed uit garage, over een motor heen die daar toevallig lag, vloog een kilometer de lucht in, en ontplofte. Mission failed.
    2. Auto die hij op moest halen stond er niet, en stond een fukking huis overheen. Ernaar gezocht tot de tijd op was. Mission failed.
    3. Maat stapt ff uit de Truck zodat ik 'm kan repareren, vervolgens kan ik niet meer uitstappen en hij niet meer instappen. Mission failed.

    Een glitch hier en daar in niet erg, maar als je een achievement niet kan halen alleen maar door gliches is het over en uit voor mij. Deze gaat de kast in en komt er voorlopig niet meer uit.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Tow truck is fucked up moeilijk.. ik ga steeds kapot op lvl 8 -,-
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008

Deel Deze Pagina