1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    wil er iemand coop doen met mij? voeg me dan maar toe: SneakySnake Eye
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jezus wat is dit toch een vaag spel. Saint's Row 1 liep al supervaak vast bij mij. Nu liep Saint's Row 2 ook vaak vast, en nu heb ik een nieuwe xbox gekocht en na een paar uur is die ook al weer vast gelopen.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt gewoon pech.
    Heb maar een enkele vastloper gehad tijdens het kopen van extra muziek in zo'n muziekwinkel. Heb de game tientallen uren gespeeld.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    meer dan 15 uur gespeeld, nog nooit 1 vastloper gehad.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zit dan al op 40 uur. Nu iets van 5 uur gespeeld op mijn nieuwe Xbox Elite en nu al 2x vastgelopen.
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 50+ uur gespeeld en heb ook aardig wat vastlopers gehad. Volgens mij 8 of 9 (tellen.. hehe)
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe zit het met de framerate? ik deel 1 vond ik die echt bagger..
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Framerate is goed. Alleen zijn de popups enorm. Vooral vervelend als je bijvoorbeeld 3 sterren hebt en de SWAT busjes die spawnen dan bijna 2 meter voor je.

    Vandaag uitgespeeld in co-op en het verhaal is echt goed (alle 3 de verhalen). Echt een gangster verhaal :cool: Erg tof uitgewerkt allemaal, had ik allemaal niet verwacht.

    Morgen nog die paar extra missies doen. Heb er nu trouwens bijna 40 uur opzitten en iets van 4 vastlopers gehad.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb dit spel nou ook een paar dagen, erg leuk! Heb een charactar gemaakt gebaseerd op Proposition Joe uit The Wire! Een hele dikke neger dus voor degene die The Wire niet kennen (schande!!!) ;)!
    Heb nog een vraagje, kan je respect ook afnemen? Want ik zweer dat ik eerst 14x had, en nou is t opeens 10x??
    Heb trouwens pas 1 vastloper gehad, na zo'n 8 uur spelen.
     
  10. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is opeens 10x omdat je waarschijnlijk 4 missies hebt gedaan? Want na elke missie gaat er 1x respect af.
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het altijd fijn om wat leuke dingen te doen voor extra respect, en daarna heel wat missies achter elkaar. Blijf je ook lekker in de verhaallijn zitten :).
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hem nu aan het spelen , en moet zeggen dat ie toch echt wel dikke funn is , er is veel meer gekheid te beleven dan in GTA IV
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Is SR2 (ik heb Saints Row 1 nooit gespeeld) het waard om te kopen inclusief abbo op de PU? :)
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er maar van houden... Ikzelf vond Saints Row 1 echt zuigen aan alle kanten. En met name, omdat je weinig voertuigen had, kutmissies, de activities waren toen ook wel kut, geen Co-Op MP.

    Alle punten die Saints Row 2 zo'n beetje opgekrikt heeft, waardoor ik SR 2 ook heb gekocht in de bazaar :9
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Absoluut, vind ik dan. Alle punten die beter konden t.o.v. deel 1 zijn verbeterd. Ikzelf heb deel 1 erg vaak gespeeld. SR2 heeft co-op die echt geweldig werkt. Je zit in een game, de ander joined en BAM hij zit in de game. Spel kent alleen wel wat bugs waarvan sommige wel vervelend zijn. Zo was er bij ons één missie gebugged en moesten we onze teammate killen om verder te kunnen. Beetje vergezocht maar het werkte wel. Maar er zijn voldoende missies, activities, voertuigen en andere mogelijkheden om je lange tijd bezig te houden.

    Gisteren helemaal uitgespeeld, incl. de extra Julius missie, en wat een tof spel is het toch ook. Hoe alle missies tot hun einde komen en de manier waarop, echt erg goed allemaal :)


    Zit nu op 72% en moet nog aardig wat activities doen.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ben ik het helemaal mee eens.. van hoe de game verbeterd is tot de rare bugs.. ik vind het ook gewoon een topgame!
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb trouwens ook nog een vraag m.b.t een homie en een nummer wat je moet bellen ervoor.

    Voor zombie carlos moet je eye for an eye bellen. Ik heb het spel helemaal uitgespeeld en zou hem gewoon moeten krijgen als ik dat nummer bel. Maar hij zegt alleen maar braaaiiiinnnnssss maar er komt verder geen auto aanrijden ofzo?
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, als et goed is , staat hij nu bij je homie list, en als je hem daar vanuit belt dan komt hij wel volgens mij
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilt er iemand samen met mij een party game maken en dan op strong arm map "Oude Stad" spelen? Dat is de enige die ik nog moet winnen van strong arm maps en dan heb ik Saints seven, zowat de laatste achievement die ik nog moet voor deze game. Ik speel heel vaak oude stad maar ik zit altijd met een kut team of een team dat leaved, om gek van te worden.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Thanks. Daar staat hij wel bij inderdaad :)

    Edit://
    Ook leuk dat er bij Insurance Fraud op co-op gewoon geen enkele auto voorbij rijdt...
     

Deel Deze Pagina