1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Bugs en glitches zijn er nog, besturing is ook niet veel veranderd. Al vind ik het wel aardig, verwachte zelf dat ik het niks zou vinden nadat ik IV had gespeeld maar alles is oké. Missies vind ik wel leuker, er zit meer verschil in al is het toch echt wel heel vaak alleen maar knallen, al lijkt mij dat normaal. Als je met paddestoelen wilt gooien moet je niet bij een Free roaming game zijn. Voor de rest, je moet activiteiten doen wil je missies doen, door activiteiten verdien je respect en met die respect krijg je missies. Activiteiten vind ik wel beter uitgewerkt, vooral die activiteit waar je voor de nep ongelukken veroorzaakt, in SR vond ik dat niks maar hier is het geinig. Multiplayer vind ik niks, heb ik ook niks in GTA gevonden. Multiplayer in Free Roaming games kunnen mij niet boeien, je hebt standaard deathmatch en team deathmatch, en nog een mode waarin je geld moest verzamelen dacht ik, maar daar weet ik niet veel van niet gecheckt.

    Ronin net ook afgemaakt, 2 missies Brotherhood en dan ben ik daar ook klaar mee. Ben eigenlijk alleen nog bezig met missies, heb alles wel weer gezien.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  2. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    hier even een voor vele domme vraag;)

    ik probeerde coop te doen met iemand via quik match geloof ik,
    maar kon nergens geen missies selecteren om samen te doen...
    (de kaart was verder leeg, alleen 2 ''tekentjes'' van mij en een andere...

    wat doe ik fout? of waar moet ik heen
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijken de missies een beetje op die van GTA IV? En daar bedoel ik mee dat dit spel niet gericht is op gangs uitschakelen, en dat soort dingen die ook niet in IV zaten.

    Want het slechte aan Saints Row vond ik dat. Ik heb geen zin om elke keer weer activities te gaan doen, want ik vind dat gewoon kut! (Zoals dus ook niet veel in IV zit)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Als je geen zin hebt om gangs uit te schakelen dan moet je deze game niet kopen. Dat is het verhaal, andere gangs afmaken.
     
  5. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, deze game draait juist om gangs uitschakelen en activities doen. Dit spel valt eigenlijk niet te vergelijken met GTAIV. Dus gewoon lekker links laten liggen. _0/
     
  6. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds cast bij de eerste stronghold van Ultor.

    Heb net
    Dat ondergrondse lab opgeblazen.

    Nu zie ik dus op de map de stronghold wel staan maar als ik daar heen ga dan kan hem niet beginnen omdat er nergens zo´n blauwe straal is.

    Ik heb wel een missie coop gedaan hiervoor, zou het dan zo zijn dat ik alles verder coop moet doen?
     
  7. k0ifim

    k0ifim Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op de plek van die stronghold een gebouw in, waar je vervolgens met de lift naar beneden gaat en dan ben je in het winkelcentrum waar je dus die stronghold kan starten.
     
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik volgende week het spel uitgespeeld heb en dan meteen weer terug naar IV ga. Ik weet niet waarom maar het pakt me niet echt. In het begin was ik echt voor SR2 en alles maar nu mis ik Liberty city toch wel. De missie leken in het begin heel leuk te worden. Ook het verhaal begon geweldig! Niet dat ik wist dat dat het hoogte punt was en de rest van de missies totaal niet spannend waren.

    De missie van de brotherhood dat carlos vermoord werd en dat jij daarna die vrouw vermoorde.

    Het vliegen vind ik geweldig en het customizen (?) ook maar ik wil niet mn poppetje in een hotdog pak laten lopen voor zolang. Ik heb het wel gezien naar een tijdje. Ook een man met tieten kan me niet (lang :+) boeien. De activities vind ik leuk en ik vind het jammer dat er geen stadion is in IV waar je iets kan doen en de huizen die je kan kopen, de hoeveelheid auto's die je kan opslaan van vliegtuigen en helicopters tot auto's en scooters. Maar meer vind ik het niet. Ook de stad zelf vind ik slecht. Ik zie geen auto rijden en op de parkeer plaatsen staat ook al niks. Het voelt als een dorp aan en niet als een stad. De lichten die overal vandaan komen zijn leuk maar gewoon te veel, alles is te veel. Je kan bijna geen normaal kleding stuk vinden, jaja in IV was er ook weinig maar toch. Het is allemaal over de top. En aan mij gewoon niet besteed.

    Misschien komt het omdat ik gek van New York ben. Maar het komt vooral omdat ik meer realisme wil. IV vind ik goed, leuk, mooi. Zeker nu ik SR2 speel weet ik wat ik wil.
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb het zelfde wel eigenlijk. Ik mis gewoon de realischme. Het rijden is echt niet leuk. En in een game als SR is dat wel een ramp.
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Zit te denken om hem maandag terug te brengen en farcry 2 te halen. Had er meer van verwacht.
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Het schijnt dat Julius ook in de game zit, ben hem alleen nog niet tegengekomen. Heb wel Ultor ook al verslagen en kreeg toen de end credits. Waar kan ik Julius vinden ?
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ga naar het politiebureau in Saints Row, (onderste straat) en ga naar de 3de verdieping in het politie bureau. 3de verdieping , kamer 303., dan zie jeh et wel;) oja, niet vergeten om ook ff door te lopen naar het kamertje in de buurt
     
  13. Aroth

    Aroth Gamer 4 Life

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die hem hebben uitgespeeld:

    Wat denk je dat er in Saints Row 3 komt? Ik vind het opzich dankzij die Julius missie wel een vaag einde hebben. Zo is die Dex nog steeds op de loer en zei de baas van Ultor (die je hebt vermoord) iets over Sunnyvale. Wie weet nog meer?
     
  14. Mr Tom 666

    Mr Tom 666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je in SR3 wel een andere stad overneme met de saints en dat je dan van 2 stede de baas bent :D:p lijkt me wel vet maar wel onwaarnschijnlijk !:p
     
  15. Aroth

    Aroth Gamer 4 Life

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net ergens dat ze het totaal anders gaan aanpakken, hier een quote:

     
  16. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    als je via die krantenknipsels coop missies speelt tellen die dan ook mee voor die achievements? Want ik speelde net coop via die knipsels en toen werden die vakjes niet aangevinkt, en gingen we even later gewoon verder met de story line, toen werden ze daar wel aangevinkt..
     
  17. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, alweer alle losse eindjes aan elkaar knopen? Dat zouden ze in deze doen hebben ze gezegd.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vraagje, ben nu bezig met de ultor missies. Maar als ik op een gegeven moment de stronghold moet gaan doen, dan kan ik niet die straal vinden waar je de missie moet starten. Bij de krantenknipsels staat die ook locked?
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heb eergister SR2 uitgespeeld
    helaas maar 345 GS...
    had toch graag 500+ gheaald

    de acheivements hadden veel leuker gekunt.. bijv allewinkels kopen
    XX geld verdienen.. etc etc
     
  20. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan naar beneden lopen het winkelcentrum in en daar kun je de lift pakken naar het ondergrondse gedeelte. Daar vind je ook het Ultor-icoontje.
    En een carnavals en lingerie-shop;)
     

Deel Deze Pagina