1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Standaard is het met A, maar je kan het veranderen. Rij zelf met RT.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je kunt het veranderen, maar je kunt dan nog steeds maar vol gas
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb hem uitgespeeld!!
    Hele leuke story line met leuke snelle missies!!!

    Maar hoe zat dat nou met die extra missies??
    Die krijg ik 'nog' niet...
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik Quote mezelf

    /Mod Je hebt nog geen halve dag gewacht sinds je vorige quote. |:- Post aub niet zo ongeduldig. - the Matrix
     
  5. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet helemaal waar! Het is absoluut niet zoals in GTA IV, maar ik ben wel degelijk in staat om met de trigger half ingedrukt zachter te rijden dan helemaal ingedrukjt. Je kunt wel degelijk 'doseren';)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ook net uitgespeeld, was wel leuk. :)
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oh my GOD!! Die nederlandse taal is verneukt hoor, hoe kan ik het spel in engels krijgen?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij het meest rechtste tabblad op je dashboard je Locale (locatie) veranderen in Amerika of Engeland.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Bij welke liedje begon jullie personage mee te zingen voor die achievement. Heb de game nu ongeveer 25 uur gespeeld maar mijn personage heeft nog geen een keer samen met de radio gezongen.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Luister naar The Mix dan komt er vanzelf het nummer waarbij het personage gaat meezingen. Heb even gegoogle'd en daar vond ik het. Sommigen gingen even weg en toen hadden ze de achievement.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik had de achievement al eerder gehaald door het nummer Take On Me - A-Ha
    (daar schijnt hij erg vaak op mee te zingen), maar er is ook een missie waar je met Pierce in een auto zit en daar begon mijn character op Neyo - So Sick te zingen, en het hoorde ook echt bij die missie want je zag onderaan de ondertiteling en Pierce had ook commentaar enzo op je. Maar ik weet niet of je zo die achievement krijgt want ik had die Soprano achievement al eerder.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Als het goed is was Pierce diegene die meezong

    *ik had hem gehaald toen ik in een taxi zat(dus niet zelf als bestuurder), en uitstapte..
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Weet je waarom? omdat ik deze vraag al 3 keer heb gevraagd, maar niemand antwoordt. de vraag wordt gewoon volledig genegeerd.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nou , omdat je anders misschien een probleem met je zelfvertrouwen krijgt:

    Ik zou het niet weten..
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Had trouwens nog wel wat puntjes over het verhaal ( Alleen lezen mocht je hem hebben uitgespeeld ).

    Dat je totaal niets met Troy doet, kom op zeg. Je speelt zo een ongelofelijke grote gangster die iedereen neerknalt die iets tegen hem doet, Troy is diegene die de Saints liet stoppen, hij wou je dan wel niet vermoorden maar toch. Ik verwachte echt dat je wat met hem zou doen, nu kan ik hem gewoon als vriend gebruiken. Sorry maar dat is wel erg fake.
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Andere richting?!
    Plzz, maak er geen GTA IV kloon van, blijf lekker onrealistisch:x
     
  17. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row zal wel bij zijn non-realisme roots blijven:). Ik denk (en hoop) dat de makers met 'een nieuwe weg inslaan' bedoelen dat ze Saints Row 3 bijvoorbeeld in de toekomst willen laten afspelen. Een beetje het Crackdown idee.
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt me echt zo vet om deze hele game co-op door te lopen. Vriend van me heeft inmiddels in zijn eentje uitgespeeld. Probeer al een tijdje aan een exemplaar te komen, dus mocht je hem kwijt willen :+ (!*hint hint sig*!)
     
  19. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij zijn Gdzr en ik er eindelijk uit hoe dat verrotte coop systeem werkt:
    -Speel je samen via de verhaal lijn dan krijg je allebei dat hij als coop telt, mar als je de gejoinde speler bent zie je dat alleen in je eigen spel en niet dat van de host
    -speel jij als gejoinde player in de game van de host en start jij de krantenknipsel dan krijg jij hem als coop, start de host hem dan krijgt niemand hem
    -Elke missie die je in je eigen game in coop hebt gespeeld, laadt hij niet mee naar de game van de andere speler.

    En dat was het zo ongeveer wel bij ons. Werkt dat bij jullie ook zo of is dit gewoon een mega bug die toevallig bij ons tweeen voor komt? Als dit normaal is vind ik het maar een schijt systeem en veel te ingewikkeld, zo zou je hem twee keer helemaal moeten spelen, of gewoon de eerste keer dat je saints row speelt gelijk helemaal in coop doen, maar hoe het dan zit met de eerste missie weet ik ook niet
     
  20. JowieNL

    JowieNL Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke game, alleen dat de afwerking zo slecht is kan ik niet begrijpen.. Die bugs, om de haverklap loopt hij vast, en voor de graphics hoef je het zeker niet te doen..

    En waar ik me zelfs aan irriteer is dat je naar de andere kant van de stad moet rijden voor bij een stronghold te komen, en dan krijg je een filmpje waardat je gewoon weer in je huis zit..:confused:

    Maar hoe dan ook, de game heeft echt een hoog fun gehalte. Besturing is top, auto's sturen geweldig :9, en die checkpoints tijdens je missie zijn ook handig [weet niet of dit in deel 1 ookal was, nooit gespeeld vandaar.. Maar tegenover gta4 is dit echt een +punt..]
     

Deel Deze Pagina