1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Tof dat Saints Row 2 is aangekondigd. Het eerste deel heb ik met plezier uitgespeeld en vond het op dat moment de game met één van de beste Single Players op de Xbox 360. Het enige wat ik jammer vond waren de framedrops en de slordige bugs, zoals mannetjes die voor je auto sprongen, terwijl je rustig door een straat reed of auto's die plotsing verdwenen. Dit zijn van die "kleine" dingetjes waar ik me aan ergerde en ik weet zeker dat ik niet de enige was die dat deed. Check bijvoorbeeld YouTube en zie hoeveel mensen filmpjes hebben gepost met bugs die zij constateerde. Saints Row had een veel groter succes kunnen worden, maar volgens mij is er gewoon niet genoeg tijd ingestoken door de mannen van Volition.

    Online was Saints Row trouwens ook behoorlijk leuk, maar de lag verpestte het voor een groot deel. Dit werd met een patch "gefixed", maar nog steeds was de lag duidelijk aanwezig. Volition heeft dus nog een hoop te doen om deze game tot een succes te maken, maar dat gaat ze wel lukken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2007
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    En helikopter hopelijk kan je daar in en politie met een spuitbus (peperspray?) en nu kan je ook een meisje zijn?
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    vrij standaard... alleen die pepperspray shot zag er wel grappig uit
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    oeh dat vrouwtje heeft wel een lekkere kont :D

    Maar op zich best vette screens. Ik vind alleen de motor die je op de eerste screen ziet niet zo vet eruit zien, een beetje nep. En die tweede zie je amper.
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie eerlijk gezegd, op de motoren na dan, weinig verschil. Mij moeten ze nog overtuigen.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    het zijn maar 5 screens, en het duurt nog 1,5 jaar vordat ie uit komt, dus doe rustig aan, laat het ff liggen totdat er wat meer screens/vids uit komen
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zitten we 2009... het komt 2008 uit. Ik ben niet echt onder de indruk. Hopelijk gaan ze online hard tussen nemen en heel goed ondersteunen. De eerste deel was daarin maar een zooitje.
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ze zeggen dat het 2008 komt jah, maar zoals bij elke game + 1/2 maanden uitstel, en 4e kwartaal 2008 kan ook zijn december, 3 weken uitstel en je bent in 2009 dus
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Trouwens, het is niet de stad uit deel 1 als je naar de screens kijkt.
     
  10. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel slecht zijn dat het wel zo was.. Ik zie het liefst een nieuwe stad, maar het zal wel veel van hetzelfde zijn.. Maarja Saints Row vermaak ik me nu ook erg mee dus waarom zou dat niet lukken bij 2..
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ze zouden zich er wel vanafmaken als het dezelfde stad zou zijn. Ik vind (en ik denk dat velen dat met me eens zijn), dat als het dezelfde stad is dat het dan dezelfde game is. En op die screens zie je ook al dat het niet dezelfde stad is. Alleen wel zonde dat het nog steeds het lelijke paars is.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nouja, Saints Row beviel me aardig maar gaf me niet het gevoel net zoals bij GTA. Saints Row was imo wel beter dan True Crime en al die andere games.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Saint's Row gaf denk ik niet het gta gevoel, omdat het gewoon heel anders is. De missies in GTA zijn veel gevarieerder. Bij SR hoef je zo'n beetje alleen maar iedereen af te knallen en alles kapot te maken. Ook vond ik de dingen gevarieerder die je buiten de missies kon doen bij GTA. En de besturing was fijner van gta.
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik mag er natuurlijk nog niet gelijk een oordeel over hebben, maar om nou te zeggen dat ik enthousiast wordt van deze screens? Ik verwacht grafisch wel iets meer van een opvolger. Ik wacht nog even af.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, ziet er gewoon het zelfde uit als deel 1, iets meer details, maar verder bijna geen verschil
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hoe kun je van 5 screens zeggen dat eht het zelfde is als sr 1?
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zou zeggen leg de screenshots van het eerste deel eens naast de net uitgegeven screenshots :thumbs:. Echt een lekkere indruk maakt het in ieder geval niet. De vergelijking mag niet, maar als dit een GTA killer wil worden moet het GTA op alle punten overtreffen dus ook grafisch naar mijn mening.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    De game speelt zich wel nog steeds af in Stillwater, alleen een paar jaar erna. Er zal veel veranderd zijn, en jij wilt wraak!
    Dat betekent dus dat je de explosie op de boot hebt overleefd!

    De game bevat nieuwe voertuigen, locaties en customize opties als geslacht, leeftijd, stem etc. Saints Row 2 kent een veel donkerder verhaal dan het origineel, met nog wel steeds dezelfde humor.

    Xbox360only.nl
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Liberty City stories?
    Dezelfde stad hergebruiken met hier en daar wat nieuwe dingen? Als dat zo is dan houd het voor mij helemaal op :{.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina