ik verzamel cd's en ik kan cd nr 55 niet vinden (zie URL). ik heb al op achieve360points gegeken maar daar staat het vaag beschreven en op gamefaqs stond er niets over. Kunnen jullie me helpen in de vorm van een foto of een video etc. ? de URL: img441.imageshack.us/img441/4056/untitled4vk4.jpg
is het niet ergens bij ene toren van die fabriek? op ongeveer helemaal top van een toren dacht ik dat jij nog iets vinden heb
Dat kun je beter hier, hier of hier vragen. Je moet geen aparte topics daarvoor aanmaken, probeer de zoekfunctie eens (niet dat die zo geweldig is). Maarja, je bent er pas net dus whatever. Slotje mods.
ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik kon er niks over vinden in dat gebied zijn heel veel torens.dus ik weet niet welke je bedoelt maare iemand een pic ofzo?
Link 1 Link 2 Link 3 Hierboven heb je alle cd's inclusief foto, voor meer vragen kan je idd terrecht in de genoemde threads . Met de zoekfunctie is trouwens niks mis
Je moet ook "op titels" zoeken en niet op posts. Dat scheelt enorm! En vh91, het is niet erg dat je geen antwoord vindt met de zoekfunctie, dat is ook een speld in een hooiberg. Het is eerder de bedoeling dat je de topics vindt waarin je je vraag kunt stellen. Daarom sluit ik dit topic, volg even de links van Dusky Demon NL. Maar ik denk dat je sowieso genoeg hebt aan die links van Cookie X. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust in de desbetreffende gametreads of check het Xbox games Hulp/Cheats forum!