Hej gamers Heb ff een paar vraagjes, Had een keer ergens gelezen dat als je auto total loss is dat je dan hem weer kan opknappen voor een bepaald bedrag, de auto is dan echt kapot waar je dus niet meer in kan rijden.Nu is mijn vraag hoe moet je dat doen? Hebben jullie tips om snel geld te kunnen verdienen? alvast bedankt, Danny
Volgens mij is het zo dat als je een auto in je garage zet deze altijd terug te halen is. Ook als deze kapot gaat tijdens een missie. Ik betaal iig altijd netjes $500,- om 'em te fixen.
4 totaal, je kunt er 3 bij krijgen bij het uitspelen het uitspelen van de gangs krijg je de "crib" die erbij hoort.
Geld, speel demolition derby uit, dan kan je daarna als je weer wilt spelen levels kiezen (1,2,3,4,5,6,7 en en bij lvl 8 krijgt je steeds 5.000 dus dat gaat wel snel.
Het kan ook met zo'n geldwagen. Dan moet je hem in je garage zetten eruit halen en opblazen, dan krijg je paar duizend geld en dan weer naar je garage gaan en 500 reparen en weer opblazen. Dat gaat het snelst
Hoe kom je eigenlijk bij 64 auto's? ik heb dit wel eens eerder gelezen, maar ik kan er toch echt meer in mijn garage kwijt
als je voor je garage staat moet je daar in zo'n blauw cirkeltje gaan staan en dan staat er "press Y to go to your garage" (zo iets) en dan heb je een lijstje en kan je je auto's kiezen. Het is niet zo van ik loop de garage in en daar staan alle auto's dan gaat ie wel erg vol zitten
weet iemand dat? als je auto's uit je garage haalt en ze er niet in terug zet, ben je ze dan kwijt of worden ze "gerespawned" naar je garage??