1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row IV

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 10 mei 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Mweh game onderweg, zoals veel mensen al zeggen eigenlijk; kleine zoethoudertje tot GTA V. Niet serieus nemen, zie wel hoe het is. Zover ik heb gelezen wel erg veel screentearing en erg slecht gepolijst.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, ik vond de 360 versie van The Third technisch gezien echt dramatisch. Kreeg hoofdpijn van de tearing terwijl ik de PS3 en PC versie zonder problemen kon spelen. Verwacht deze niet veel beter :+
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat had ik eerst ook, maar in het vorige deel was er een instelling waardoor ik minder koppijn kreeg. V-sync ofzo?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Jaggies, everywhere!

    Anyway, net een uurtje of twee gespeeld en is wel geinig. Gewoon SR3 maar dan nog dommer maar met superkrachten. Gewoon beetje in mijn gekke outfit rond springen en snel rondrennen. 8)
     
  5. equinox1985

    equinox1985 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is leuker dan verwacht.
    Het speelt lekker, het is wel allemaal pure onzin. Je moet van erg flauwe humor houden, en rare gameplay, maar het is erg leuk als je ervan houd.
    En dat is het gene wat saints row anders maakt dan andere games.
    Ik kan me er mee vermaken.

    Van de andere kant is het eigenlijk wel uitgebouwde content van saints row 3 (de gecancelde enter de dominatrix), en dat merk je wel. Ze hebben het spel voor het grootste gedeelte gerecycled. Maar er is dit keer meer te doen.
    Veel meer dan in deel 3, en vooral leuker.

    Maar ik kan me voorstellen wanneer je alle krachten hebt unlocked, dat het vrij simpel word. En erg moeilijk is het al niet.
    Het spel is het leukste in coop, als je samen gekke dingen gaat uitproberen (vooral als die geheel tegen verwachting ook nog werken).

    Mijn favoriet qua gameplay was altijd saints row 2, en qua verhaal en graphics (de omgeving) vind ik nog steeds saints row 1 het best.

    Ik vind het leuk dat ze iets nieuws proberen met de serie, al hoop ik dat de nieuwe saints row weer terug gaat naar zijn roots. De sfeer van deel 1 en de gameplay van deel 2.

    Volgende maand komt de koning der freeroam games uit (Jep we weten allemaal dat GTA 5 alle andere freeroamtitels gaat overtreffen), dus je zult je niet vervelen in de tussentijd.

    Vond je saints row 3 geweldig, dan vind je deze ook erg leuk.
    Al geef ik toe, aliens is niet hetgene waar ik zo om stond te springen.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zo fout allemaal, Nolan North voice is ook wel stiekem awesome. Game doet me meer aan Crackdown dan aan SR denken.
    Muziek tijdens missies zijn ook wel weer grandioos fout, was in SR3 al zo maar nu nog beter. Beginstuk en even later in je spaceship met dit op:

    [yt]xhrBDcQq2DM[/yt]

    _O_
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn verschil met de 360 en PS3 is echt groot. PS3 heeft zo rare waas ofzo.

     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    PS is altijd flets. Ik ben benieuwd hoe 't met de PS4 zit.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat een hoop screen tearing !!!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk beter want.

    -PS3 has 960x720 resolution with QAA resulting in a soft look
    -Xbox 360 has native 720p along with 2x MSAA resulting in a far better IQ than PS3

    960x720 8)
     
  11. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Videoscaler er tussen zetten, fixed.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [​IMG]

    En dan vlieg je opeens door een glitch keihard de lucht in, normaal kun je niet boven dat rode gloed komen. 8)
    Game is geinig, al komt dat meer door de superkrachten. Is een hele andere game zo, gebruik eigenlijk nu nooit voertuigen, voelt zo raar aan dan. Humor is negen van de tien keer te slecht. Al zitten er af en toe wel geinig momenten in, Keith David is awesome in de game. Steken de draak steeds met Mass Effect en dan helemaal met Keith erbij. :lol:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat gaat er lekker uitzien. :p
     
  14. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    ik vindt als je de game niet te serieus neemt heb je gewoon echt en leuke game waarin je kan vermaken
     
  15. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    hahha die missie was gewoon geweldig maar die muziek past er bij maar zo fout :9
     
  16. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden de Saints Row games nou steeds korter of lijkt dat maar zo. Eventjes in 1,5 dag door de campaign heen geknalt. Eigenlijk geeneens echt mee vermaakt, ik kan alleen nog niet echt bepalen waarom ik The Third wel leuk vond en deze game niet.
     
  17. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit nu bij de missie: breaking the law. Iedere keer als ik de missie start krijg ik van Kinzie te horen dat ik naar een winkel moet. Als de uitleg klaar is en ik het personage weer zou moeten besturen krijg ik een gebouw te zien maar mijn personage is nergens te bekennen. Ik kan de camera verder niet draaien en zie alleen het gebouw maar op de radar kan ik wel zien dat ik aan het lopen ben. Ik heb ook al een oudere save opnieuw geladen maar zodra ik bij deze missie kom krijg ik telkens hetzelfde probleem.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Was deze al bekend? :D

    [Yt]yikkm32ohh4[/yt]
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ben ik de enige die stiekem best wel zit te genieten van dit spel? Vooral met die 80's/90's radiozender terwijl je door de stad heen springt en vliegt. Heerlijk. :lol:

    Best wel leuke missies, cutscenes en gameplay. Maarja... echt verschrikkelijk makkelijk. :+
     
  20. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vermaak me prima met deze game. Ik denk wel dat ik ver op het eind zit. Ik heb alle winkels op 2 na gehackt en ben nu bezig met de side quests en loyalty missies.
    Bij de main quests heb ik net die gehad dat je Johnny Gat moet redden.
     

Deel Deze Pagina