Hallo! Ik ben nieuw hier ik heb mijn xbox360 nu een weekje en ben alleen maar bezig met saints row Ik wou binnekort live gaan kopen maar heb eerst nog een aantal vragen: 1. Al die patches en updates enzo..kun je die op de xbox360 downloaden of moet je die van je pc naatr je xbox overzetten? uit leg graag 2. Als ik online ben, kan je dan een eigen server maken of moet je dan bijv. geld betalen om zon game te huren ofzo? 3. als jullie deze 2 vraagjes beantwoorden zal ik erg blij zijn en binnekort ook lve gaan kopen!\o/ \o/ \o/ \o/ ty, gretjes nenm1992
Hehe, ondanks dat dit topic binnen no-time gesloten zal worden wil ik je best ff helpen. 1- Patches download je direct op je 360 2- Ehm... beetje vage vraag ^_^ maar je kunt gewoon games joinen of maken (gratis) 3- Ehh fijn Veel plezier met je 360 verder
Hey, welkom op het forum. Dit soort korte vraagjes kunnen beter gevraagd worden in bestaande topics. In dit geval het Xbox Live Vragentopic (in het 360 Hardware/Algemeen subforum), omdat dit eigenlijk niets met Saints Row te maken heeft. Deze thread gaat daarom dicht en ik zal je post even kopieeren naar het bovengenoemde topic. Dus als je wacht op reacties, neem daar even een kijkje op de laatste pagina. En om nog even inhoudelijk te reageren: 1. De pc kán er niet eens aan te pas komen, je mag/kan geen bestanden overzetten van pc naar xbox. Zolang je een internetverbinding hebt op je xbox360, kun je gratis met xbox live silver (en gold ook natuurlijk) patches downloaden. 2. Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt met games huren via Live. Maar zoals Rigest al zei, je kan gewoon op live zelf een potje aanmaken en afwachten of er andere mensen met je mee willen doen. Dit kan natuurlijk alleen met games die je zelf in je bezit hebt.