Zoals iedereen weet, kun je in Saints Row je auto's helemaal customizen en pimpen. Daarom in navolging van de Saints Row post jouw character thread deze thread. Hier kun je je gepimpte auto's showen. Pimpse! :b:
nou jongens.... waar blijven jullie creaties? ik zal er morgen ofzo ook wel 1 posten ga nu naar een feestje....
hier is dus mijn gepimpte auto.. ach ja, je moet er maar van houden simpel paars met wat geel en witte velgen Pic 1 : voorkant Pic 2 : achterkant het is mijn eerste gepimpte auto, ik ga er natuurlijk later wel meer maken
@ Meteorwings : vind hem best aardig, moet ook maar eens wat gaan pimpen. Tot nu toe eigenlijk nog geen aandacht aan besteed.
ik pimp mn autos vaak wel, mr meestal naar een 'sport auto' en niet naar een 'street racing auto' dus niet al te overdreven! mr ik zal er wel 2 posten
Als ik mn auto's al pimp dan doe ik het gewoon luxe niet met spoilers en stickers enzo maar gewoon mooie velgen en grills etc.
Copy Paste de link van de plaatjes, in je internet adres balk en je kan ze wel zien. (druk wel op enter om de pagina te laden )
Lol ik kan ze nog steeds niet zien? Er staat: De grote versie van deze foto kan niet gedeeplinked worden.
http://media.putfile.com/Saint-Row-Auto ^^^ 5 sec vid van mijn mini pimped car pic op mijn 26" hdtv ik (me popptje) met auto
let maar op dat wordt dé nieuwste trend in Stilwater had gewoon ff zoveel mogelijk paarse zooi aangetrokken wat ik kon betalen, er zal verbetering komen Spoiler zó slecht is het trouwens ook niet