saintsrow co-op

Discussie in 'Algemeen' gestart door CHIEF SALVADOR, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraag, ik weet niet of hij hier op de juiste plaats is maargoed,

    ik had saintsrow aangeschaft en was ongeveer een uurtje aan het spelen toen er ineens een berich op mijn sherm kwam. dat mijn mede speler cheats gebruikt dat automatisch opslaan uitwasgezet en dat ik geen achievements meer kon halen :eek:

    ik heb in het menu al gevonden dat ik nu alleen nog spelers op eigenuitnodiging mijn spel binnen laat, maar dat is het probleem niet.

    toen dit bericht in beeld kwam heb ik mijn xbox uitgedrukt en opnieuw opgestart en verder gegaan bij de laatste auto-save, nu vraag ik me af kan ik nog gewoon achievements halen, ik heb alleen de aller eerste achievement nog maar voor het ontsnappen uit de gevangenis is er misschien eentje die makkelijk te halen is waarmee ik kan checke of ik ze nog kan halen?

    alvast bedankt _O_
     
  2. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zo ver ik weet kan je nu weer gwn achievments halen.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan de achievements nog gewoon halen aangezien de game daarna niet meer is gesaved. Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je deze in het Saints Row 2 topic kwijt. Deze is dubbel en gaat dus dicht. Probeer in het vervolg even de juiste thread te [search]zoeken[/search] voordat je een thread aanmaakt.

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina