weet iemand of deze stuur goed is ?? want ik heb hem uitgetest bij zo'n winkel en hij was net als die Microsoft stuurtje voor de PC echt top! helaas heb ik geen screens erover maar je kan hem hier op zoeken www.google.nl
de link naar de site Deze is denk ik welke jij bedoelt. Kon er verder geen vinden, alleen nog 1 zonder pendalen. Ik heb er niets overgehoord zoek een review zou ik zegge.
ziet er cool uit! Hoe duur zou die zijn? misschien dat ik hem wel koop als het een redelijke prijs is!
Hier heb je een link met meer info over het stuur. Er is btw ook een Saitek Adrenalin Pad. Ziet er ook behoorlijk flashy uit
De Site Ik weet niet of deze site betrouwbaar is, maar er staat dat er nog niets over bekend is. De laatste up-date is trouwens wel oud! De prijs is hier trouwens € 59.95 Ik zal nog wel ff verder zoeken
Als het goed is kan je hem al kopen, maar dan in Duitsland, Oosterijk, Ierland en Engeland en je moet via internet bestellen. Ze leveren alleen in die 4 landen dus ik weet niet of je daar iemand kent? Ik iig niet ik zal nog wel kijken of je hem via internet naar nederland kan versturen.
dat lijkt me niet echt handig, want het zullen nog wel heel erg veel verzendkosten zijn voor dat stuur....ZONDE!