Als eerste, ik heb natuurlijk van Ubisoft de demo ontvangen van SC:CT. Fantastische game, ik ben door die demo weer Pandora Tomorrow helemaal gaan spelen, en het blijft fantastisch. Nu viel het me in de demo op dat Sam ingame (ingezoomd) nogal een botox-hoofd had. Het zag er allemaal wat opgeblazen en raar uit, zeker ten opzichte van de coole "Clooney"-look uit de vorige delen. Is dit alleen een mankement van de demo, of zal dit in 't spel hetzelfde zijn? Misschien een wat rare oppervlakkige vraag, maar onze held moet er mijns inziens wel zo stoer uit zien als de game zelf is natuurlijk. Verder klasse gemaakt, dat level met de lighthouse. Echt een van mijn betere (demo-)gameervaringen
Michiel zei in een ander topic dat dat een probleem was van de demo en de tijd er niet was om dat op te lossen. Maar in de retail versie is dat gewoon normaal.
Ik heb net die demo nog een paar keer zitten doen, en dat hele gekke Vanessa-gezicht wat ik tijdens de eerste paar keren spelen had, had ik nu niet echt meer. En oh, wat is 't een fantastische game. Zopas Pandora Tomorrow weer helemaal doorgespeeld (helaas crashte 'ie weer op het einde, net als de vorige keren, gelukkig heb is 'ie 1x niet gecrashed en kon ik 't eindfilmpje dus toch zien ). Jammer dat ik Splinter Cell 1 niet meer heb, misschien maar eens van iemand lenen, want het kriebelt zo erg dat ik meer wil, voordat Chaos Theory uit is
Deel 1 heb ik zovaak gespeeld, deel 2 1x helemaal. Bij deel 2 heb ik overigens ook niet de behoefte gehad om em nog eens uit te spelen. Deel 1 sprak me qua omgeving enzo meer aan.. vond k gwoon wat leuker om te spelen. Deel 2 was technisch e.d. beter, maar het plezier was niet iets minder. De laatste missie vond k dan wel weer een hoogtepunt in de SC franchise.. dat je die manke af moest maken in deel 2