Samenvoegen threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mark, 8 apr 2003.

1. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer en waarom worden threads samengevoegd, en wordt daar nog ergens melding van gemaakt? Ik kreeg namelijk van XBW forums een mailtje dat er een reactie was geplaatst op mijn thread "Xbox Live host geen games" (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=21368) alleen bestaat die dus niet meer. Na enig zoekwerk zag ik dat de thread achter een andere thread is geplakt, http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=21113 namelijk. Het is geen [centraal] topic, dus dat kan het niet zijn..

Help!?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Fardo? Weet jij hier meer van?

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    als ze (ongeveer) dezelfde inhoud hebben, houdt mergen het overzichtelijker.
    Maar je kunt niet, zoals met verplaatsen, zien dat het is gebeurd. Vaak replyen ze wel even dat die gaat mergen maar achteraf kan je zoeken wat je wilt:)
    Dan kun je het beste een PM sturen naar een mod.

@mods: Zou hier trouwens niet een systeem voor zijn zodat je ziet dat iets gemerged is?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: was mijn schuld ik vond beide topics er veel op elkaar lijken ... misschien even een centrale naam geven ... denkt ff na

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niej mogelijk om iets te scripten waardoor je als je een gemengde thread binnenkomt automatisch word doorgelinked?

6. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Daar was ik al bang voor... Dat mergen moet gewoon niet meer gedaan worden, zorgt alleen voor verwarring. Gewoon slot erop en verwijzing naar de thread waar wel gepost kan worden. Dan is het in ieder geval duidelijk.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm ... dat kan ook .. maar bij de meeste gevallen gaat het wel goed... en deze thread was idd een beetje onduidelijk...

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mergen is onduidelijk.

Deel Deze Pagina