Samenwerking Microsoft en Nintendo?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pacboyslim, 27 jun 2003.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Las net een leuk artikeltje op Cubezone: hier

Ik kan me niet voorstellen dat er zoiets zou gebeuren. Jullie?
    Wat zouden jullie ervan vinden als er een samenwerking zou komen?

2. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    een hele goede zaak... mariokart en zelda online.... w00t!!!

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zal niet gebeuren, waarom wil Microsoft dat? Ze staan boven de GC, hebben meer geld en hun ideeen over games verschillen totaal.
    Met Sony samengaan lijkt me verstandiger. Ze maken allebei een home entertainment apparaat.

4. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet echt wat ik er van moet denken....

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Maar samen met Nintendo kunnen ze misschien Sony de baas. Sony heeft helemaal geen belang om samen te werken.

6. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ze staan misschien boven nintendo... maar nintendo is niet van gisteren en microsoft wel....

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop dat dit nooit gaat gebeuren (ik denk dat het ook nooit zal gebeuren), maar als het gebeurt zo het alleen maar goed zijn voor Micro$oft.
    Hebben ze tenminste eens mensen met verstand en ervaring.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou het helemaal niet erg vinden. Zolang Nintendo Nintendo blijft en MS MS blijft. Kunnen ze misschien samen een console maken die de PS3 (als het waar is zal het eerder een concurent vormen voor PS4). Zolang ze Sony een lesje leren ben ik tevreden.

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Zal denk ik niet gebeuren, maar misschien ziet nintendo in dat ze samen sterker staan tegen de PS3. 2 consoles zou denk ik ook beter zijn op de markt dan 3, hmmmmz, die concurentie (3 consoles) is/was natuurlijk wel goed voor de consument. Nou ja, de tijd zal het leren.

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  10. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heel simpel, kunnen ze concurrentie aangaan met PS3 + ze gaan eindelijk wat verkopen in Japan.

Als Nintendo samen wil werken dan zal MS daar niet heel lang over nadenken, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Ik denk dat Nintendo pas een samenwerking aangaat als laatste redmiddel en zo ver is het nog lang niet.

11. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij wel mooi als ze samengaan, dan zijn er gelukkig nog maar 2 consoles die die irritante "Ik ben beter-discussies" kunnen aangaan. En me beste vriend heeft GameCube dus van mij mag het allemaal!

12. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    van mij hoeft het niet , ik hoef geen nintendo spellen op me xbox

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Pure bullshit.

14. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel goed want de Gamecube heeft te kiddy games zegt iedereen en de Xbox teveel games voor ouderen dus als deze twee gaan samenwerken voor 1 console gaat dit echt wel slecht zijn voor Sony. Maar wie maakt er zich zorgen over, wij de xbox-owners krijgen toch veel goede games.

15. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: De samenwerking zou imo geen probleem zijn. Ik verwacht alleen eerder dat Sony en Nintendo hun krachten zouden bundelen 'tegen' de Amerikaanse 'vijand'. (Al weet ik niet of de oude PlayStation-wond zodanig geheeld is dat beiden elkaar weer in de ogen kunnen kijken)

MS heeft natuurlijk Nintendo al eens proberen over te nemen om geen eigen console te hoeven maken, en nu Yamauchi verdwenen is wordt er misschien anders over nagedacht.

Persoonlijk zou ik het niet erg vinden... Drie consoles kosten klauwen met geld.... (@_@)

16. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikaanse vijand ? 60 % van de aandelen van Sony zijn in Amerikaanse handen, dus de USA is niet echt een vijand meer ;)

Maargoed, ik zou het idee zeker wel ondersteunen. Nintendo en Microsoft hebben toch twee verschillende doelgroepen ( main market en de N-boys ) dus echt in elkaars kuiten schieten doen ze niet. hmzzzz... Sega+Nintendo+Microsoft.... dat zou helemaal mooi zijn *)

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    simpel, noch nintendo, noch microsoft maken (op DIT moment) geen enkele kans tegen de onaanraakbare sony.. een samenwerking zou hun misschien wel direct het marktmonopoly verschaffen.. niet dat het zal gebeuren maar toch..

18. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    uuuhm.....tja.....dat slaat dus nergens op, want ook met zn 2-en hebben ze geen monopoly, hoor.....

19. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Het blijft van origine toch Japans zeg maar. :) Ik denk dat de verstandhouding en denkwijze tussen de beide bedrijven eerder gelijk ligt dan die tussen MS met een van de twee anderen. (Ik doel dus op SCEJ niet Sony, btw)

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

_O_ I like you_O_

Deel Deze Pagina