Samsung 710N

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 6 jul 2004.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hej,

Ik ben van plan deze TFT aan te schaffen, ik heb al veel informatie van de samsung afgehaald, en ook dat ie 12 ms heeft enz.

Maar nu was mijn vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met deze monitor.
    En of er enige sprake is van Ghosting, als je een spel speelt ( zoals de moderne spellen Ut2004, Battlefield, Farcry enz. )

Hartelijk dank.

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb met deze monitor geen ervaring, wel met een Samsung 151TN ofzoiets. Die is 25ms, en heeft geen last van Ghosting tijdens het gamen of bekijken van een DVD. Dus met 12ms zal je zeker geen last hebben van Ghosting. Ghosting is niets meer dan het zien van de beeldopbouw.
    12ms heeft een framerate van 1/0,012 = 83 1/3 fps. Dus Ghosting is zo goed als uitgesloten :9.

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hardstikke mooi :) ik heb trouwens een Radeon 9700 PRO ALL IN WONDER, in deze pc zitten, en ben ook wel benieuwd, of er enig kwaliteits verlies is,?

Bij een TFT of bij een CRT monitor

Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    in vergelijking met een crt moet je videokaart niet uitmaken over kwaliteitsverlies

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Met kwaliteitsverlies, bedoel je dan de beeldkwaliteit?
    De 9700 AIW is een goede videokaart, daar zal het niet aan liggen iig :)

Edit//

Ahh okee, ik las je wijziging :)

Je videokaart geeft altijd dezelfde kwaliteit beeld weer, het is maar net wat voor een monitor er aan hangt.