Hoi ik wil graag mijn samsung drive m25 vervangen omdat deze niet meer goed leest en zo. Dus ik heb een samsung drive m28 besteld omdat de m25 inmiddels uit productie is genomen. Nu zijn er adressen genoeg om deze in te laten bouwen,maar misschien dat iemand een goeie nederlandse tutorial heeft. Omwisselen kan ik zelf ook,maar dan moet je nog de oude drive key eruit lezen en deze in de nieuwe zetten,anders leest hij enkel normale film dvd. Dus ik wil weten hoe ik mijn drive key kan uitlezen en deze kan overzetten om de nieuwe drive. Er is ook nog een manier dat je enkel de moederbord van de drive verwisselt,maar dan moeten ze beiden exact zelfde type zijn en dat is bij niet zo,want ik heb een m25 en m28 model. Alvast bedankt.
sorry was vergeten bij te melden, hij heeft geen garantie meer en is al eerder geflasht met i extreme 1.60 ofzo. En daarnaast het is handig als je het zelf kan, scheelt toch weer steeds kosten maken.
Dit soort zaken hebben op XBW.nl geen plaats. Wij ondersteunen op geen enkele manier het ver/ombouwen van een console, op case-modden na. Bij deze doe ik het topic dan ook op slot, en wens ik je veel succes met je zoektocht.