Hey XBWers Ik heb een paar maanden terug, mijn nieuwe LCD TV 32" gekocht. Alles leuk en aardig, natuurlijk prachtig beeld. Maar, bij sommige games, neem bijvoorbeeld: Halo 3, dan zie ik dondersveel kartelrandjes. Maar als ik het laatst op de Gameplay speelde was er helemaal niks. Natuurlijk, heb ik al gezocht naar een oplossing maar tevergeefs. Ik speel elke game op 1920 x 1028 (Correct me if I'm wrong.) Maar nu is mijn vraag, hoe zou ik dit weg kunnen krijgen? Heeft iemand ook deze LCD TV? En hebben jullie dezelfde problemen? Misschien is de oplossing wel gewoon, op een kleinere resolutie, maar ik kan niet vinden hoe ik dit moet instellen. Met vriendelijke groet, Melvin de Jong PS: Hier is een fototje van die LCD TV.
Welke kabel gebruik je? Gebruik je VGA zet dan in je dashboard bij Console Settings - Display Options je reso op 1366x768 en als je gebruik maakt van de Component kabel, pleur 'm dan op 720p. Vergeet bij de component kabel niet de switch op HDTV te zetten, in plaats van SDTV
Eej JeePee, Bedankt voor je snelle reply man, Ik gebruik de standaard kabel, en hij staat op HDTV. Ik zal even kijken in die display options, gelijk met 720p. Misschien dat dat werkt. Hij staat nu op 1280 x 720 @60Hz
Voor vragen over HDTV's of problemen met HDTV's, kun je voortaan terecht in de HDTV thread. Deze gaat op slot.