Dit had je ook in de HDTV thread zelf kunnen vragen, maar ik heb dezelfde als jij dus ik kan je vragen wel ff gauw beantwoorden 
1. Hij is optimaal geschikt voor het spelen van games in HD op de X360, en straks ook de PS3. Dit vanwege de resolutie die ie heeft, en de voldoende mogelijkheden qua aansluitingen. De responsetijd van dit scherm is ook goed genoeg, geen gezeik met ghosting ofzo.
2. De component kabel die je bij je X360 Premium pakket krijgt is al heel erg geschikt en zorgt voor een goede overdracht van het HD signaal. Je kunt ook de los verkrijgbare VGA kabel overwegen, maar mocht je je PC ook op de Samsung willen aansluiten dan zul je of moeten kiezen, of een spitter ofzo moeten nemen. Misschien dat er later ook HDMI kabels komen voor de X360, maar dit is nog niet bekend. De PS3 gaat sowieso via de HDMI aangesloten kunnen worden.
3. Op internet zijn idd diverse dingen te lezen over een softwarematig probleem wat het "tearing" fenomeen wordt genoemd. De modellen met oude firmware zouden hier last van kunnen hebben, check daarom even welke firmware versie er in jouw TV zit. Dit doe je door het Service Menu van je TV in te gaan met de volgende combinatie : zet je TV op Standby, druk vervolgens achtereenvolgens op Info + Menu + Mute + Power On op je afstandsbediening en je komt in het Service Menu. Kom verder NERGENS aan, kijk alleen ff naar de datum en het nummer onderaan dit menu. Ik heb de nieuwste firmware er al inzitten, dat is August 17 en dan nog een nummer. Je hebt um recentelijk gekocht dus het lijkt me dat jij dit ook hebt. Mocht dit niet zo zijn, dan zul je ff moeten wachten tot 2 December als je je X360 aansluit en in 720p @ 60 Hz gaat zitten gamen, want ik weet helaas ook niet precies vanaf welke firmware het probleem is opgelost. Met Aug 17 heb je in ieder geval de nieuwste firmware en dus geen problemen 
Mocht je op 2 December problemen ondervinden (tearing = strepen die in beeld komen over het hele scherm en er enkele seconden blijven, de een wat langer als de ander) dan bel je ff met Samsung. Het nummer staat op http://www.samsung.nl bij klantenservice. Doe je dit voor 15.00 uur, dan staat er de volgende dag nog een monteur bij je op de stoep om de firmware te updaten, en dan ist probleem gefikst 
Nogmaals, ik heb hetzelfde scherm als jij en bij een dure aankoop heb je altijd twijfels, vooral als je dingen leest dus ik snap het heel goed 
Maar je hebt echt geen verkeerde TV gekozen hoor, integendeel het is een topscherm !
Laatst bewerkt: 25 nov 2005