Ik ben hard op zoek naar een Xbox met Samsung drive. Ik heb stad en land al afgebeld om er achter te komen waar Xbox's met Samsungdrives verkocht worden. Helaas zonder resultaat (ook Microsoft zelf weet het niet) Dus ik hoop dat 1 van jullie weet waar er Xbox's worden verkocht met Samsungdrive of hoe ik aan de doos kan zien of er een Samsungdrive in zit Met vr. gr., mixtery
[offtopic mode]Hoe kan je zien wat voor drive je hebt [/offtopic mode] Hoeze zoek jij een xbox met samsung drive...zijn ze niet allemaal hetz11de?
ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde. De Samsungdrive is i.i.g. stukken beter (imho) vandaar. Hier kun je zien welke drive je hebt. http://precisionmods.com/xbox-dvdrom.htm Helaas is geen enkele winkel zo gek de verpakking open te doen voordat je hm hebt gekocht. Dus ik moet echt weten hoe je het kan zien. Of iemand die in een winkel werkt en het weet
Thompson is de "slechtste" geloof ik, ik zou me er niet zo druk om maken. T werkt toch? Ik heb zelf een Phillips, heeft er trouwens niemand een plaatje van een Samsung? En waarom is de Samsung beter dan de Phillips, althans dat hoor ik.
waar je je allemaal niet druk om maakt. man, alle drives werken prima hoor. en in die tussentijd dat jij stad en land af loopt te bellen voor een xbox met samsungdrive had je al 10x een xbox kunnen kopen. als er een probleem is met een drive, kan je gewoon microsoft bellen en dan is er niks aan het handje. maar om helemaal moeilijk te doen om een xbox met samsung drive te kopen is imho best wel triest
Of je bouwt zelf een samsung 616T om tot xbox drive. Heb ik ook gedaan want ik had een philips drive die geen cd-r wilde lezen en het werkt perfect ,hij speelt zelfs originele games af zonder ... ..... . moet je wel het geluk hebben dat je een 616T ergens op de kop kan tikken want ook deze zijn moeilijk te krijgen ( ik spreek uit ervaring ). Je moet ook overweg kunnen met een dremel en kunnen solderen. Let wel op dat je garantie hiermee verloopt.
wat ik dan niet snap is: waarom zou je alleen omdat (in jouw geval) de philipsdrive geen cd-r afspeelt een andere drive erin gooien met als bijkomend probleem dat je garantie vervalt? ik bedoel, alle drives kunnen gewoon bepaalde cd-r's, en vooral cd-rw's afspelen en daarvoor ga ik echt niet extra neertellen voor een nieuwe drive, en mn garantie naar de klote helpen.
Omdat ik cd-r nodig had omdat ik nog andere dingen met die xbox doe dan alleen gamen (dingen die ik hier niet mag zeggen, maar je begrijpt het denk ik wel). Dus garantie was in mijn geval al weg, daarom was het nou ook niet zo'n probleem om die samsung erin te bouwen. Ik geef hem alleen maar een optie ik moedig hem niet aan ..hij moet zelf maar weten wat die ermee doet ..het is zijn xbox.