1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] San Andreas op Xbox of PC

Discussie in 'Games' gestart door voog, 7 jun 2005.

  1. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het nog niet!!!! Heb een Xbox en PC, en weet niet welke versie van San Andreas ik moet kopen. Wordt de PC versie echt zoveel mooier?
    Wat denken jullie??
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ie lelijker wordt. |:-
    En is er geen main xbox topic waar je deze vraag kunt stellen en waarschijnlijk de discussie al gaande is?
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de xbox versie. San Andreas is van oorsprong een console game en de pc versie is een console port en daarom zuigen de controls (vind ik).
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Is er wel, klikkie. Ik ga iig voor de xbox versie, ik game helemaal niet op mn pc. Vind gamen met een controller vele malen beter spelen :)
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    nou de pc versie zal wel mooi zijn bij mij ik heb wel een mooie kaart in me delletje :p
    ati x800 xt 256mb sp.
    vice city doet het al mooier dan de ps2 versie van SA en zow en zow heb ik al bij VC al een aardige draw distance en geen laadtijden.
    ik Koop of ahum download em wel voor pc omdat ik die controlls beter vind voelen dan die van de xbox. ik heb het niet zow op zown lock systeem..
     
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de graphics op de xbox van de eerste twee delen ook niet echt zow zow.. (van de blur strepen. (als of je op een lcd scherm zit tekijken met maar 50 ms..).. maar als ik 'm een keer kan kopen voor 10 euro koop ik 'm wel..
     
  7. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    die blur strepen kan je uitzetten, maja ik ga vor de xbox. Want op de pc is het rijden minder leuk, of je moet elke keer van keyboard naar joystick gaan, maar das beejte onhandig.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Een voordeel van pc tegenover de xbox is wel dat SA 15-20 euro goekoper wordt
     
  9. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou nog ff weten komt san andereas ook nog voor live of niet zoniet kan je beter de pc versie nemen want ik zou wel zeker weten dat je dar mee wel online kan
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja? nou hoe dan? ben ik wel erg benieuwd naar?! ik speel 'm nu niet meer omdat het me gewoon ging iriteren..
     
  11. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook zeker voor de xbox versie, daarnaast vind ik het een beetje nutteloos om hiervoor een topic te openen O-)
     
  12. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    moet je in het options menu TRAILS off zetten. :{

    Hmm... maar ik weet nog niet voor de pc of xbox...met de pc is schieten fijner en met de xbox rijden.... denk dan toch voor de pc.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die "blur strepen", Trails dus, kan je idd uitzetten zoals al is gezegd. Maar in San Andreas zitten überhaupt geen trails.
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd xbox, computer is nix, met de xbox heb je meer gevoel dat je erbij bent tijdens het spelen.( vind ik )en je zit veel relaxter ik tenminste, en aan het schietsysteem raak je ook wel weer gewend. Ik vind het zelf beter op de xbox, het lopen en voortplaatsen gaat op de pc egt veel minder dan op de xbox, ik zou zeggen xbox. BTW heeft iemand al een review gevonden van gta sa, hij is vandaag uit, bij ign en gamespot heb ik nog nix gezien.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  15. ULTI_MASTER

    ULTI_MASTER Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    voor de pc worden er wel weer mods gemaakt waardoor je je weer nieuwe leuke dingen kan doen. dus ik ga voor de pc versie en die is ook geodkoper.
     
  16. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin San Andreas echt wel beter spelen op de XboX... Lekker in me bed leggen beetje door de stad heen rijden. Op de PC moet je er echt voor gaan zitten.. Andere spellen vind ik soms weer wel beter spelen op de PC, maar San Andreas vind ik toch wel beter op de XboX :+
     
  17. ghostface killah

    ghostface killah Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    welke versie...ik ga voor de xboxversie

    Dat is nou precies waarom ik ook voor de xboxversie zou gaan, Rem!!!
    Bovendien vind ik het ook fijner gamen. Games speel ik zoiezo alleen maar op m'n xbox.
    Een computer gebruik ik voor andere zaken, maar niet voor games...
    Het ligt dus helemaal aan jou:)
     
  18. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, de XBOX versie wordt ook van mij...
     
  19. kuftc

    kuftc Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox die is veel beter en er zijn andere dingen dan bij de ps2
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Besturing op de pc versie is toch ook anders? Ik heb nooit een GTA op een console gespeeld, maar ik denk toch nu de Xbox versie te kopen. Op de pc had je geen auto-aim en dan kon je wel lekkerder richten en schieten. Hoe zit dat op de Xbox dan?
     

Deel Deze Pagina