1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] San Andreas op Xbox of PC

Discussie in 'Games' gestart door voog, 7 jun 2005.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is nu gewoon hetzelfde als je een thirth person spel speelt. Zeer fijn.
     
  2. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    op de pc kon je ook gewoon de controls op classic zette (deed ik altijd) maar nu echt de xbox versie want op de pc zit je naar mijn mening gewoon niet lekker te spele
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ps2 komt bij mij het huis niet in, never nooit. Xbox ruleert en san andreas ook..
    laat ik toevallig een xbox hebben en laat san andreas nouw over 3 dagen uit komen
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga voor de xbox versie. Daar kan ik lekker op me luie stoel mee spelen, met lekker goede speakers, groot scherm en gewoon meer ruimte.
     
  5. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kies ook voor San Andreas op de xbox, lkkr op een groot beeld, lui zittend op zitkussen, of gewoon vannuit bed
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga ook voor de xbox versie, lkkr voor de tv hangen cruisen. het wordt zelfs mijn laatste spel voor de xbox. daarna wordt het xbox360 :)
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand van mening verandert na dat gedoe in het GTA:confused:an andreas forum?
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    helemaal mee eens

    op de pc heeft het geen gevoel vind ik
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    PC- kleiner beeld (scherper, maar toch...), je moet zitten...., met een muis tekeer gaan en pijltjes(als je er bij na denkt, killen met een muis...) dan zijn controllers lekkerder om mee te spelen!!
     
  10. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt ook cker van mij op de xbox , het speelt gewoon lekkerder, had ik met vice city ook , heb ze op xbox en pc , maar pc heb ik nauwelijks aangeraakt omdat die gewoon zuigt vergeleken met xbox maar ja dta is natuurlijk mijn mening :)
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm ja als je nadenkt dat je aan het killen ben met een controllertje, dat is natuurlijk wel helemaal te gek. |:-


    Maja ik ga ook voor de xbox-versie. En rijd gewoon lekkerder. Maar het schieten op de PC vind ik tog wat leuker....moeilijker, maar daardoor tog wel leuker.
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de pc versie vind em er wel ok uitzien...
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Auto aim én zelf richten.
     
  14. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    op de xbox als je de rechter trigger ingedrukt houd richt die vanzelf
     
  15. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em nu op pc is nix mis mee hoor
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb hem vandaag ook voor de pc gekocht, erg leuk spel maar vind alleen wel het erg raar dat die gasten gewoon echt niet auto kunnen rijden, ze rijden door roodlicht zelfs als er een politie auto/motor staat, het liefste rijden ze die wout ook nog aan. En irritant vind ik dat als je remt om ergens te stoppen gelijk een auto over je heen krijgt, ze rijden gewoon over je heen ja...terwijl je gewoon in de auto zit...wtf??! bij de andere delen stopte ze teminste nog [soms], maar bij SA niet. Maar goed, het ziet er best goed uit vind ik zelf ongeveer hetzelfde als deel 3 maar iets beter als Vice City, ik speel alles op de hoogste stand, soms een kleine schrok maar dat ligt meer aan mij videokaart. Hier een paar zelf gemaakte screens, al moet ik wel zeggen dat die 'chicks/hookers' gewulijk lelijk zijn, die wil je echt niet in je bed aantreffen ghehe kijk maar. :p

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    p0rn Leuke dames he?? Ach na deze foto's is toch niks meer van ze vernomen... :D
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel goed uit op de PC.
     
  18. shizzle.be

    shizzle.be Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu voor de Xbox, maar ik vind de besturing tamelijk crappy eigenlijk. Dat schieten en auto-aimen, en die verdomde camera die alle kanten opdraait enzo. Dat heb ik altijd al minder goed gevonden aan de GTA-reeks. De PC-besturing is daarin heel wat handiger...
     
  19. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    bedoel je dat ze doorrijden in de stad of op de "snelweg"want daar rijden ze ook gewoon door op de PS-2
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee ik bedoel dat als je op een gewone weg rijd de anderen echt niet kunnen rijden, ik zal wel een keer een screenshot daarvan maken. Het is namelijk nogal lachwekkend maar soms ook frusterend. Er zijn bijvoorbeeld welis van die gang wars aan de gang [meestal politie vs gang] en dan komt er zo'n auto van die gang echt als een idioot over andere auto's rijden [dus eroverheen]... Maar goed nu ik me wat langer met SA heb bezig gehouden, wen je wel aan de agressie die bij de andere gangs/mensjes in de stad is, voornamelijk dus onder het rijden. :)
     

Deel Deze Pagina