save games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door R E M I X, 18 okt 2004.

1. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik als ik 2 xboxen aan elkaar link savegames van de ene xbox zetten naar de andere

2. alibi

alibi Guest

om kort te zijn: nee! ;)

kan alleen via een memorycard.

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, en zelfs met een memory card kan het niet bij elke game... Soundtracks kun je ook niet uitwisselen.

4. N13LS

N13LS Niels Blok

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar het ging om savegames, een CD kan je zelf wel in een andere xbox zetten (geen kopien)

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Bah uitbuiters allemaal. Nu wil ik dit straks ook doen (koop er een xbox bij) maar ik weet niet welke memory card nou het meest geschikt is (prijs-kwaliteit verhouding). Iemand ?

6. Ik zou maar even goed nadenken voordat je een memory card koopt, bijna geen enkele game onderseund ze.

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me vooral om het overslepen van save files van xbox naar xbox en het eventueel meenemen van gamertag.

8. Die save files pakt hij dus bij veel spellen niet, vooral bij live spellen niet.

9. studio_125

studio_125 Guest

voor live gamer tag doet ie het prima, zelfs vanaf je card kun je live'en, en ik d8 dat ze bij bol.com er eentje hadden voor 5 euro een x moet je maar ff kijke

10. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bedankt. Ik zal eens kijken. Als er nog alternatieven zijn: roep uh post maar! :p

Deel Deze Pagina