Ik heb een probleem het met saven met HALO. Als ik midden in een misie zit en ik doe "Quit and Save" en dan zegt ie "Last Checkpoint Saved". Maar als ik de Xbox uitzet en later weer HALO ga spelen moet ik het level weer helemaal overnieuw doen. Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn, want soms is het best irritant.
Je kan ook alleen maar saven bij het eind van een lvl. Last checkpoint saven is alleen voor in-game vlgs mij.
Je moet wel je xbox ff door laten lopen totdat je weer in het intro-scherm komt. En je kunt zeker saven, je xbox uitzetten en daarna weer verder gaan waar je bent gestopt. Die checkpoints zijn er niet voor niets. Anders zou je elke keer dat je een level speelt het in 1 keer moeten halen Zorg er dus voor dat je je xbox goed laat doorlopen met saven... heb t gevoel dat je dat niet doet
Nee, het saven gaat gewoon goed. Na het saven zet ik mijn Xbox uit als ik weer bij het hoofdmenu ben.
Sterker nog JE DOET NIETS VERKEERD!! Dit is eigenlijk een best wel maf probleem. Ik bedoel je saved je game goed enzo. Misschien moeten we de FBI inschakelen
Elke x als je iets zegt, is het een post. De jouwe was dus de eerste, mijn reactie de 2e. De 2e post is dus: [edit] Je bent wel de enige Newbie die zelf zegt dat 'ie een Newbie is.. Normaal weet een Newbie niet eens wat een Newbie is.. [/edit]
Das niet waar, elke keer als je voorbij een checkpoint komt, slaat hij het spel op. Als je dan save & quit doet, geeft ie toch ook aan: saving last checkpoint Als je dan weer opnieuw begint, begint ie weer bij het laatste checkpoint. Als het goed is tenminste... Deazer, in jouw geval is er iets niet goed
Bij mij moest ik ook opnieuw beginnen als ik toch de laatste checkpoint had gesaved.. Vandaar mijn reactie..