saved game overzetten naar nieuwe eigenaar

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door goudveertje, 7 jan 2012.

1. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen,:b:
    ik heb al jaren een xbox en nooit problemen totaan nu.
    ik had een profiel genaamd jeffrey06 na een hoop ellende na de laatste update kan ik nu niet meer de terms of use accepteren.:mad:
    nu kan ik nog wel gewoon mijn spellen spelen alleen niet meer online.
    heb van alles geprobeerd ook samen met de helpdesk telefonisch.
    nu heb ik een nieuwe profiel gemaakt genaamd goudveertje want dat was het enige wat nog mogelijk was.
    nu zou ik graag mijn DLC mappacks van call of duty en mijn opgeslagen spellen van jeffrey06 over willen zetten op goudveertje! dit is nog steeds op 1en dezelfde xbox, is dit mogelijk om op de HD de save met de owner jeffrey06 te verplaatsen naar goudveertje?
    graag jullie hulp ben ten einde raad:'-(

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dat kan niet, helaas.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je inlogt met je oude account op xbox.com en online de terms of use accepteert?

4. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    helaas al geprobeerd windows live heeft dat email adres verwijdert omdat die nooit werd gebruikt en hem opnieuw activeren zeggen ze dat ik te weinig informatie heb.

5. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    balen, echt op geen enkele manier,
    heb al geprobeerd met een proefaccount een spel te spelen, te save, daarna account verwijdert maar bestanden te behouden, dan staat er bij je HD dat je de save nog hebt maar voor unknown profile, maar die kan je dan niet op een ander profiel openen?

6. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mappack overzetten naar een ander account valt onder het rubriek; "mappack sharing" en dat is helaas niet mogelijk op de Xbox 360 =(

7. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar deze mappack staat toch op je HD kan je die dan niet openen met alleen een andere gamertag op diezelfde xbox? want als ik nu op het profiel van mijn broertje inlog kan hij gewoon bij multiplayer en dan tegen elkaar spelen gewoon 1 van de DLC maps openen, ook met zombies.
    dan zou dat toch ook niet moeten kunnen? hij is in prinicpe ook niet met zijn account gekocht maar met mijn oude gamertag

8. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het zelfde als ik er een hdd indruk van iemand anders ;)
    Maar die mappack voor welk account heb je die gekocht?

9. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze mappack is gekocht voor het account jeffrey06
    maar dat is toch niet hetzelfde, jouw account en HD staan toch op 1, als jij een HDD indruk van iemand anders krijg jij toch gewoon zijn mappacks met ook zijn accounts? en kan je dus toch alsnog niet spelen?
    of zie ik het verkeerd? sorry ben er niet echt bekend mee.

10. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt niet uit hoor goudveertje :)

Maar de mappacks staan 'los' op de HD geinstalleerd, maar die staan geinstalleerd op een account.

11. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus zodra ik dat andere account verwijder zijn mijn mappacks ook weg die "los" staan op de HD?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee en ja

Als je de game op de originele xbox zet dan is deze voor iedereen beschikbaar
    speel je op een tweede xbox (nieuwe) xbox dan is deze alleen met het originele account te gebruiken

13. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik blijf spelen op de xbox waarop die is gekocht en gedownload is. Dus als ik mijn oude account verwijder dan blijft die mappacks staan en kan ik ze dus gewoon nog gebruiken? zo ook online of alleen offline?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou je oude account behouden (mocht je een keer een nieuwe xbox krijgen en de geckochte maps over willen zetten naar de nieuwe xbox)

Antwoord op je vraag is ja dat kan.

15. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik kan toch niks meer met dat oude account, dus ook niet inloggen op een nieuwe xbox, dus dat heeft weinig zin denk ik? en anders zou ik altyd nog de HD over kunnen zetten in een nieuwe xbox? of zie ik dat verkeerd?
    maar kunnen die maps nu alleen nog offline of ook nog online op mn nieuwe account worden gebruikt?

16. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waarom kan je niet meer inloggen met het oude account? Wat is daarmee gebeurt dan? Heb je de helpdesk al gebelt?

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het is wel mogelijk om bepaalde DLC en saves over te zetten naar een andere account maar dat is absoluut niet legaal en je kunt ervoor gebanned worden. het is volgens mij ook een zo'n gekut dat je bijna net zo goed die games opnieuw kan spelen :+

19. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja al gedaan, had een windows live ID gemaakt alleen voor te xboxe, dat is 6jaar lang goed gegaan totdat ze nu de terms of use aanpasde, dat windows live ID is om de een of andere reden verwijdert uit microsoft dus kan er nu niks meer mee. zelfs niet inloggen op xbox.com of zelfs niet op mn xbox zelf. heb al meerdere keren de helpdesk gebeld.

20. goudveertje

goudveertje Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zo te horen een hoop werk? en is het risico groot?

Deel Deze Pagina