Savedgame damaged, wat nu?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Menn0, 24 feb 2007.

1. Menn0

Menn0 Xboxfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik was redelijk ver met Toca Race Driver 3. Wil vandaag verder gaan is mijn savedgame (Profile) damaged?? Wat nu, ik wil niet meer helemaal over nieuw beginnen :mad: :{

Iemand tips> Alvast bedankt!!

2. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zul je wel moeten.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    volgens mij ook.. ik heb ooit eens thp8 uitgezet tijdens het saven.. kon ik ook overnieuw beginnen.

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je enige optie is inderdaad opnieuw beginnen. Hoe komt het trouwens dat je save game beschadigd is? Je xbox van de trap af laten vallen of kwam die melding zomaar uit de lucht vallen?

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je je xbox even stofvrij maken.

6. Even flink de stofzuiger er doorheen halen

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zou het probleem hier ook kunnen zijn. Vorige week ging mijn PS2 werkte mijn ps2 memorykaart niet meer. Er stonden beschadigde bestanden op, die er voor zorgde dat alle andere games ook niet meer geopend konden worden.

Controleer eerst even of dat bij de Xbox Memorykaart wel het geval is. En zoals al werd gezegd, ik denk dat je overnieuw moet beginnen. Achja, bekijk het van de positieve kant, liever 1 spel overnieuw beginnen, dan je memorykaart weg te kunnen gooien met al je savegames :'-( (Stomme PS2 memorykaart...)

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Zoals dus al gezegd werd: Je hebt waarschijnlijk tijdens het opslaan van het spel je console/handheld uitgezet of de schijf uit de console gehaald. Doordat de console niet de kans krijgt het Save proces af te maken raakt deze beschadigd en zul je opnieuw moeten beginnen doormiddel van de save game te verwijderen en een New game te starten. Succes... en kijk volgende keer goed uit of het spel niet aan het opslaan is voordat je hem uitzet. ;)

9. Menn0

Menn0 Xboxfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb, is namelijk allemaal autosave en daar wacht ik altijd op.

Maar ja zal niks anders opzitten, of zijn savedgames ergens te downloaden ofzo?

Deel Deze Pagina