Ik moet m'n Xbox opsturen naar de verzekereing wegens een defect en krijg dan wellicht een nieuwe. Maar hoe behoud ik al mijn savegames en downloaded content (gedownloade arcade spellen). Zijn deze gekoppeld aan je gamertag en kan je die dus altijd opnieuw downloaden ?
Je downloads wel, je savegames niet. Waarom stuur je hem niet naar Microsoft? Je kunt vragen of je hem zonder HDD mag opsturen en anders moet je je savegames op een memory card zetten.
Savegames staan op je HDD. En DLC zijn idd gamertag gebonden. Dus als je hem opstuurt niet de HDD meesturen.
Ok, bedankt voor de snelle reacties. Maar ik moet hem compleet opsturen naar de verzekering dus moet de HDD ook meesturen. kan ik m'n savegames niet naar m'n pc of naar een usb stick kopieren ?
Nope, enkel naar een MU voor de 360 of een HDD. Weet je 100% zeker dat je je HDD mee moet sturen? Dit is normaal gesproken niet het geval namelijk. En opsturen naar de verzekering, waarom niet naar MS zelf? Edit:// En natuurlijk is Hybrid weer 1sec eerder
Unigarant, hij heeft afentoe moeite met het lezen van cd's, soms pakt ie ze helemaal niet en moet ik m'n xbox wel 5 keer aan- en uitzetten voordat 'ie het spel eindelijk pakt. Ook loopt 'ie soms vast. De reisverzekering vergoedt hem dus waarschijnlijk. Dit is gebeurd op vakantie, waarschijnlijk omdat iemand met de koffers heeft lopen gooien
Heb je Microsoft nog niet gebeld dan of wilden zij hem niet vergoeden (garantie verlopen)? Als je nog garantie hebt dan zullen zij hem ook gewoon gratis repareren en hoef je HDD niet eens mee te sturen.
Ja ik heb het nu al via de verzekering geregeld, had idd ook wel via microsoft gekund, ik kijk eerst wel wat de verzekering doet. Wellicht vergoeden ze hem maja ben dan wel m'n savegames kwijt maar het ging me vooral om de gekochte DLC. Bedankt voor de snelle reacties !
Beetje vreemd om het via de verzekering te doen als MS het gratis doet en je je save games behoud en hem na een week weer terug hebt. Aangezien alles nu duidelijk is, kan deze wel dicht. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je deze stellen in de centrale threads die je bovenaan het Hardware gedeelte kan vinden. -Slotje