Ik vroeg me af hoe ik mijn Singleplayer savegame van Gears of War 1 op mijn ''USB-stick'' van Xbox 360 (264 MB als ik het goed heb) kan zetten. Dit heb ik nodig, omdat ik met een vriend van me hiermee verder wil. Wegens omstandigheden moet ik naar hem toe
Dat kan, maar je hebt minimaal een stick van 1GB nodig om hem te gebruiken als data opslag voor je console.
Als data opslag voor mijn console heb ik gewoon een vaste harde schijf van 60 GB. Dat ding van 264 MB had ik er toevallig bij. Daar wil ik nu even tijdelijk de savegame op opslaan, zodat ik bij mijn vriend verder kan spelen..
Is het een memory card van MS of een USB stick? Een USB stick moet minimaal 1 gig oid zijn. Op de Memory Card kan het uiteraard..
Inderdaad, als je een officiële memory unit hebt van Microsoft dan is het geen probleem ongeacht de grootte van dat ding. Maar als je een usb stick gebruikt móet hij minimaal 1 GB zijn.
Het is een officiële stick van Microsoft. Mensen die een idee hebben hoe dat werkt? Hier een afbeelding van de memory stick: http://www.google.nl/imgres?imgurl=...page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=77&ty=85
Naast je CD Drive zitten twee poorten. Daar moet je hem in stoppen. Vervolgens ga je naar je Dashboard -> System -> Memory en zoek je de save data van Gears of War op. Dan klik je die aan, druk op Move en selecteer dan je Memory Unit.
Verplaats je die data van Gears of War 1 dan naar dat memory stickje of kopieer je hem? Hier bedoel ik mee of hij dan ook nog op mijn 60 GB harddrive staat. Voor de rest neem ik aan dat het niet al te moeilijk kan zijn
Yeah, je kunt dan weer gewoon de move knop gebruiken. Je kunt ook copy gebruiken hoor, dat maakt niets uit.
Het is gelukt. Ik heb de 'remove' knop gebruikt. Zet ik hem later gewoon weer terug op de 60 GB harddrive. Bedankt voor de hulp iedereen\o/
Remove? Dan zou ik even checken of hij wel op je memory card staat nu....Remove betekent namelijk verwijderen he... Move of Copy is verplaatsen of kopieren.