Ik zit nu met m'n PS2 oude PSX games tespelen, maar ik kan niet met m'n PS2 MemoryCard saven ! Hoe komt dit, en hoe los ik het op ?!
Van wat ik had begrepen kon dit gewoon niet. Ik heb het ook nu net nog even getest en wanneer ik wilde saven stond er dat er geen memorycard in zat. Vreemd gedoe dan.
Ja, nou moest ik het ook weer even testen maar het is wel zo. Kan geen PS2 of PSX spellen oplslaan op m'n PSX memorycard, maar wel PS2 (Duh!) en PSX spellen op m'n PS2 memorycard. :{
Komt gewoon doordat PS1 memory card verdeeld is in 15 blocks en PS2 memory card het aantal Kb gebruikt. Is dus efficienter. En economisch gezien komt dit ook wel goed uit voor Sony natuurlijk.
Had er ook al een keer last van.. deed een PSX spel in m'n ps2 en wou opslaan dus toen was het WTF.. moest ik even naar de buren toe om een psx mermory cardje te lenen
Tsjah, ik heb ook geen idee waarom ze gewoon niet hebben gedaan dat je gewoon PS1 spellen op de PS2 memory card kan opslaan.... maarja.... en trouwens mensuh, het is gen PSX. een PSX is de nieuwe playstation waarmee je dvd's kunt opnemen enzo. Dus... zeg gewoon PS1
Ben sinds gister begonnen met Final Fantasy 7, maar ik wist al van dit probleem af. Kan m'n oude MC niet vinden, maar ik heb toch tot het stuk door gespeeld waar Cloud over Sephiroth verteld !! Lol , alles voor niets
Eerste keer dat ik FF7 speelde, speelde ik 18 uur op rij. Was niet bekend met het fenomeen memorycard. Zette de Ps1 uit, en wilde de volgende dag weer verder gaan...
Hahahahahahaha, jah zonde. Ik wist heel goed dat als ik moest stoppen dat ik alles kwijt zou zijn, maar de game is zo goed !! ! De Nostalgie mepte me hard in het gezicht ! Tegen FF7 kunnen geen 10 Halo 2's op ( domme vergelijking, maar ach.)