Hey luitjes ben ook een tweakers surfer.. dus kom er vaal en kwam een mooi reviewtje tegen van Tom's hardware guide over de xbox live.. die wil ik jullie niet onthouden natuurlijk 't is wel een hele lange review en in het engels..d su ga er maar goed voor zitten http://www.tomshardware.com/game/20021214/index.html have fun
Heel oud? hmmz if I'm correct staat er toch echt created on december 14, 2002.. als dat heel oud is.. dan ben ik bejaard met 22 jaar en heb ik niet lang meer te leven hehe
Ik had die review link ook al gezien via www.gamers.nl.. Jammer dat alle fanboys (ook Xbox) daar altijd zo heftig reageren. De meeste PS2 en GC fans willen niet eens normaal dat artikel uit die link lezen, maar beginnen al gelijk te blaten dat Xbox Live veel teveel kost, dat de PS2 allang online kan enz. Jammer dat ze niet zien dat wij (met Xbox Live) wel een supersnel secured netwerk hebben, met 1 spel + 1 demo, met een coole headset, dat je heel snel online bent en een buddy/friend list hebt enz enz enz. maar moeten ze zelf weten Zodra ik kan, heb ik het !! hehe..
WTF het begon met: dat kost 60€ per maand en later was het: jah hallo moet je eerst die starters kit kopen en per jaar dokken EN permaand betalen en ook nog voor andere spellen een apart bedrag betalen. GHEWI EYBGOPKV NJAT ENA@#^*$&*(@^)&(#$^*@%(*&_!N )_$N@OJH*(&^*(& $#_&(*!)N PKEAUN *(@&#_*+!(*)!&#W*()&#_ $%MPOSEUPN D_W*)NE$+_@)#*)@($&OKEJSP)*@#_)*#N V)EQWP#N*@_)*N# PASJELSN J:LDE*W)B #)(@&#$_)@W(OPQSK:LASNMX MHCLJKD: JL:"DL IK KAN NIET TEGEN DIE LUI!&*(()&@#()!&)(&!_&*@#_!*(@#_
Errug kortzichtig idd. Voor die GC en PS2 moet je zowiezo al een Harddisk en/of modem kopen. (is al even duur of duurder als de kosten van 1 jaar Xbox Live geloof ik). Dan komen er per spel evt. nog eens extra kosten bij als die ontwikkelaar dat nodig vind. Wat ze vast wel steeds meer nodig zullen gaan vinden naarmate het online gebeuren langer draait en de mensen al de spullen om online te gaan hebben gekocht (oftewel, er een grote online installed-base aanwezig is). Maar dat gaat denkik ook voor Xbox Live gebeuren bij de echte MMORPG's enzo. En wat hebben ze dan? Juist ze moeten per spel een gamertag aanmaken. Ze moeten maar hopen dat de spellen snel draaien, omdat je ook tegen mensen met een modem kunt spelen. Je moet maar hopen dat je ook vrienden in een spel kunt vinden als je online zit, en dan vergeet ik vast nog veel dingen! Tot nu toe lijkt het dat Xbox Live veel verder is, omdat er vanaf het begin rekening is gehouden met online gaming voor de Xbox! En ik ben er blij mee