Ik had ergens gelezen dat je pas in maart 2003 levels kon downloaden, dus ik vroeg me af of iemand er meer over weet?
Check deze forum: het bewijs nu alleen nog wachte ]:- http://forums.ubi.com/messages/message_view.asp?name=splintercell_gd&id=zzimx http://forums.ubi.com/messages/message_view.asp?name=splintercell_gd&id=zzimw
ben je nou helemaal gestoord? denk je nou echt dat je bij OXM die xtra levels van splinter cell erbij krijgt? dan ben je goed gek..... die kan je pas in maartje downloaden via xbox live als dat hier uit is ezel!!!
en het waren iets van 4 tot 5 levels die ze zouden weggeven. in verband met de mensen die geen broadband hebben
Ik dacht dat je er ook voor moest betalen ! Tenminste, dat je een paar levels gratis mocht downen, maar de rest moet betalen !
misschien, maar dat kan je ook kijken bij de generale forum van SC en ik had een keer het blad OXM gekocht en dat was 15 euro!!!!
Iedereen met Xbox Live! heeft breedband slim; zonder breedband kun je er toch geen gebruik van maken. En trouwens, ik denk dat ze misschien 1 of 2 levels gratis beschikbaar stellen, de rest zal wel vallen onder 'premium content' en daar zal dus voor betaald moeten worden. MMORPG's vallen trouwens ook onder 'premium content' en zijn dus ook niet gratis.
Hey vis, hij zegt toch dat het bedoeld is voor mensen zonder breedband en Xbox Live!.... Dus kunnen de content niet downloaden, maar als ze het blad kopen kunnen ze die levels wel spelen. Dat is erg vriendelijk van Ubisoft, is een goeie zaak! En als je slim bent wacht je tot je horen krijgt hoeveel de extra levels gaan kosten. Als het duurder is dan het blad moet je het blad natuurlijk kopen...
zou je die levels ook op je memory UNIT kunnen zetten? want ik weet niet of ik ooit nog kabel krijg, oftewel: ik weet niet of ik ooit nog live zou kunnen hebben. want anders kan ik bij een vriend levels downen en zo op me unit zette
Sorry, had het verkeerd begrepen . Overrigens heb ik me niet uitgelaten over de prijs hoor, en ik wacht idd rustig af totdat ik die weet alvorens ik ga klagen .