SC voor 35 euro bij DVDCrave Ik heb net een oude topic gelezen (pagina 3 ofzo) dat dvdcrave een spel voor 35 ging verkopen en dan kon je uit een poll kiezen welke spel t ging worden, volgens de poll werd t splinter cell, gaat dat nog door?
Re: SC voor 35 euro bij DVDCrave volgens mij is et toch nog 45 euro geworden d8 ik. kweenie zkr. kijk ff op de site zou ik zeggen.
Hij zou er een aparte site voor openen omdat anders iedereen hem voor die prijs zou kunnen kopen. Maar het duurt wel erg lang nu. Anne
Als je bedoeld of ik voor hun werk? dan nee. Ik heb hem een keer naar die actie van SC gevraagd, en dit was zijn antwoord. Anne
Hmmm... niet bij DVDcrave maar meer bij de groep die leuke games voor een redelijke prijs willen kopen. Gelukkig worden de games hier ook steeds goedkoper. Anne
Het is heel erg goedkoop! Voor zo'n top spel maar als hij hem opniuew opent natuurlijk allemaal sc stemmen
euhm ff een vraagje... maar op dvdcrave staat ook bij sommige dvds en games dat het puur regio 4 en pal is voor australie, is dat dan ook echt zo of kan je alles wat je daar kan kopen ook in nedeland (af)spelen?? thanx for the hep Trigga