Ik heb de splinter cell 3 demo gedownload van splintercell.com, maar hij doet niet , hij geeft de volgende foutmelding aan, weet iemand wat het betekend en wat ik er aan moet/kan doen? greetz wooly _0/
Wat voor 3d kaart heb jij? Kan zijn dat je 3dkaart + je systeem veel te oud is. Anders moet je even de nieuwste direct x versie downloaden. Kun je op de site van microsoft doen.
lijkt me ook.. volgens mij is DirectX 9.0B de nieuwste, maar kijk voor de zekerheid maar even op de site van microsoft..
Ik heb de nieuwste direct x, die zat bij het downloadpakket in, dan denk ik ook dat het aan mijn videokaart ligt, ik heb een oude gforce 4. Dit komt omdat ik niet pcgame, ik wou alleen even de demo van sc3 spelen maarja, dan maar wachten tot sc3 voor xbox op mijn deurmat ligt op de release. Heb ik niet gelijk dan graag het probleem wat wel aan de hand is! greetz wooly
Direct X 9c is de nieuwste Anyway ik denk ook dat je systeem veels te oud is en splinter cell gewoon niet aan kan. Correct me if i'm wrong.
Je videokaart kan geen pixel shader 1.1 aan. Die is helaas te oud, ik gok dat je een geforce 4 MX hebt?
Even een ander vraagje. Kan iemand mij de directe link geven van deze demo. Ik geloof dat ik bij fileplanet moet inschrijven voor geld en bij worthplaying kom ik telkens terug op de site van splinter cell zelf. Ik begrijp er echt geen zak van. Alvast bedankt
dan is die direct x te hoog of je moet zoon ander programma hebbe wat er op lijkt (srry kweet niet hoe dat heet iets van driverdirect ofzoow
kan iemand mij even helpen, ik wil dat bestand uitpakken maar dan zegt hij dit: 'de gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd'