Ik zoek een lettertyp van splintercell chaos theory, net als halo truetype. Heeft iemand deze?? greetz wooly
Gave site!!! Is toegevoegd aan mijn favorieten. Helaas staat splintercell er niet bij, maar wel games als Halo...
Als je hem voor de PC koopt kan je de fonts zelf zien. Ik mag denk ik niet uploaden. Ik zelf vind de fonts anders dan in het spel, maar dat kan aan mij liggen.
Je moet de fonts bestantje die je gedownload hebt bij je windows map in de fonts map stoppen. Offtopic ik heb ook van Halo 2 maar jammer genoeg als je het bijvoorbeeld in msn gebruikt dan kunnen de andere mensen het niet zien behalfe als ze dat letterypen ook gedownload hebben.
Offtopic: Ik sleep mijn gedownloade bestand naar de Fonts map maar er staat dat het bestandje ongeldig is of beschadigd, hoe kan dat en wat moet ik doen?
Vaak download je een .zip bestand. Pak die eerst uit. Alleen .TFF bestanden kan je naar die map brengen geloof ik.
Idd,als je een ingepakt boek krijgt dan pak je het toch ook eerst uit om te lezen? eenamaal geinstalleert flikker je de hele gedownde map weg,vreet alleen maar ''overzicht''
Wat moet doen als je zo'n lettertype ( www.dafont.com ) hebt gedownload?? dan komt er alleen zo'n dom mapje om mij bureablad en dan kan je niks in downloaden
ehm, ik weet niet waar je over praat. Ga naar die site, download een lettertype, b.v. naar de map Mijn Documenten. Als het een .zip is pak je uit met Winzip, en vervolgens heb je een .tff bestand. Die kopieeer je naar C/WINDOWS/FONTS. Soms download je alleen een .tff bestand. Die kan je gelijk naar C/WINDOWS/FONTS downloaden.