Scarface: the world is yours

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 15 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Naam: Scarface: the world is yours
    Genre: Actie
    Platform: Xbox 360, PC, Xbox en Playstation 2
    Developer: Radical entertainment (The Simpsons: hit & run)
    Publisher: Vinvendi universal games
    Release date: 2006

    Het verhaal is gebaseerd op Brian De Palma's klassieker. En natuurlijk speel je in de rol van Tony Montana, die als Cubaan probeert op te klimmen in de onderwereld van Miami. De game is een combinatie van GTA en Drug Wars.
    Met zijn early eighty's look, is de game gemakkelijk te vergelijken met GTA: Vice city. Ook dit spel kent gelukkig geen laadtijden.
    De storyline is interessant, je begint in de eindscène van Scarface. Je krijgt de kans om je huis te ontvluchten, maar verliest hierbij al je maten.
    Het is jouw taak om opnieuw een crew op te bouwen en je leven wat meer kleur te geven.
    In het prille begin ben je een nog onbekwame drugsdealer die zijn bankrekening wat probeert spekken. Hierbij komt het Drug Wars-element om de hoek kijken. Met dit geld kun je weer guns, auto's en allerhande accessoires kopen.
    Je wereld is verdeeld in verschillende territoria, die elk een eigen gang kent. Soms zul je een gang moeten uitschakelen om jezelf te beschermen, maar meestal zijn de gangs bronnen van geld of behoren tot je nieuwe drugspartners. Naarmate je een gerespecteerder persoon wordt, zul je minder werk moeten verichten, maar meer zaken moeten regelen zoals smokkelacties. Dit is nodig om aan nieuwe drugs te komen. Hierbij kun je met behulp van een boot naar 8 fictionele eilanden reizen om drugs te kopen.
    In de game zul je veel moeten schieten en rijden, dus zowel driving- als killingskills komen te pas. Des te beter je skills zijn, des te meer punten je verdient. De punten worden weergegeven in een Ball-meter. Is je Ball-meter helemaal vol, dan kun je als een razende iedereen een dikke lading bullets bezorgen. Een belangrijk verschil ten opzichte van GTA is dat je geen auto's kunt stelen maar je ze gewoon bij een garage moet halen.

    Het spel zal 140 missies bevatten en de xbox 360 versie zal enkele extra's kennen, de gameplay zal in grote lijnen hetzelfde zijn.

    Wat screens......:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit zijn geen 360 screens neem ik aan? De Xbox heeft er al betere beelden uitgeperst :cool:

    Lijkt me van wat ik nu weet niet echt heel boeiend nog. Wie gaat het inspreken? \o/ Pacino! \o/ \o/ Pacino! \o/ \o/ Pacino! \o/ :+

    Wel leuk dat je nu je eigen einde aan de film kunt bouwen though..
     
  3. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens zijn van de Ps2 en van de Xbox. Ik weet zo-even niet welke waarbij horen, maar de graphs zijn zelfs voor de xbox en ps2 niet echt goed, vind ik.......
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee inderdaad. Het wordt saai, maar: Even afwachten maar weer. -_-
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    De film was in mijn ogen super!!!!! De game daarentegen, ik vrees er voor...
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Super moet superieur zijn :cool:
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik ook eerlijk gezegd, volgens mij is dit een game dat de gameplay van GTA ff nept en het voor de rest van zijn naam moet hebben.

    Dus ja, ik vrees er ook voor.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik weet het niet. Heb mn twijfels bij licentiegames, aangezien er maar weinig echt goede games uit volgen.
    Dacht btw dat er al een Scarface game in de maak was.
    Afwachten en hopen dat ze het niet verprutsen.
     
  9. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net op het xbox game forum gezien dat ze daar ook al een post hadden over scarface, alleen was hij daar erg magertjes....
    Als het dubbelop is zet je er maar een slotje op...sorry hiervoor
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De film is masterlijk _O_ Maar ik denk dat GTA Vice City er al profijt bij heeft gemaakt... Dus zijn ze iets te laat, lijkt mij.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, vice city was scarface volledig_O_ ,echt cool:)...
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    De film was/is echt tof en ik hoop dat ze die sfeer goed over kunnen brengen dan zou je toch wel een topgame in handen kunnen hebben. Ook al is het concept al eens gebruikt:)
     
  13. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste games op basis van een film zijn echt zwaar crap, ik heb dus niet echt het volste vertrouwen hier in.
    De gameplay klinkt wel leuk, maar ik zou het heel zwak vinden als ze echt zo'n remake van GTA: vice city maken...
    Effe afwachten... en uitkijken naar x360 screens.....
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leukste voorbeeld is nog altijd Miami Vice. Hoe hilarisch slecht was die game.:{
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in deze game dus totaal geen vertrouwen, the godfather krijgt van mij het voordeel van de twijfel maar dit.... nee sorry
     
  16. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Artikel over de voices...

    Bron: gamespot.com


    Wat nieuwe screens en artwork
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De screens vallen me reuze mee.
    Dat gezichtje op de stoel komt me ergens bekend voor, lijkt wel of die in een hele hoop films wordt gebruikt.
     
  18. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mij ook :+ , maar de screens vind ik toch nog steeds lelijk eigenlijk....
     
  19. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    vind het er nou ook niet echt heel bijzonder uitzien maar kan natuurlijk nog van alles aan veranderen.......
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind deze screens toch al een stuk mooier dan de vorige...:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina