Scarface

Discussie in 'Algemeen' gestart door DonJordi, 22 aug 2005.

1. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    hier de game over de gelijknamige gangster film uit 1983 het speel speelt zich af na het verhaal van de fim in de game leeft Tony Montana nog waarin hij in de film stierf.

De voice acting is gedaan door de orginele cast.

Officeele website met meer info een trialers en screenshots: http://www.scarfacegame.com/us/

2. cdiddynl

cdiddynl Guest

Tony Montana owns dam dit lijkt mij wel een goed spel.

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Tony _O_

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Film is vet vet vet _O_, maar me verwachtingen bij deze film game zijn net als bij de meeste film games 0,0.

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo schraal dat ze hier weer een game van moeten maken. Ook dat het verhaal verder gaat waar de film stopte:confused:. Naar mijn weten was Tony Montana redelijk dood. Hoe kunnen ze hem nou tot leven wekken als ie een shotgun gat in zn rug heeft? Beetje errug ongeloofwaardig als je t mij vraagt maargoed

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou sorry heb hier screens van gezien en met het feit in het achetr hoofd dat 99% van alle filmgames totaal ruk zijn kijk ik nou niet bepaald uit naar deze game. Jammer dat ze de film moeten verkrachten.

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn uitzonderingen betreft filmgames hea (lees: king kong)

8. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Vanmiddag de film weer gekeken, beste film ooit! Tony is dé man;)

9. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog meer info of screens/trailers heeft voel vrij om die te posten

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    De screenshots vind ik een beetje tegenvallen, maar de trailer maakt het wel goed.

11. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de screens gezien is dit echt weer zo'n aftreksel van een goeie film..
    waarom?.. als ze er een goeie game achter zetten dan verkopen ze veel meer toch?.. en dan kun je er meerdere delen van maken..

stelletje wankers daar:mad:

12. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game is al bijna uit toch.. of hij is al uit kweetniet

13. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag de 13e is de release datum.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al een weekje, en hij is echt GEWELDIG! Het eerste goede spel op de Xbox sinds BLACK Ik had een mislukt aftreksel van de film verwacht, maar er is echt tijd in de game gestoken.

Het spel gaat verder waar de film eindigt, je mag zelf nog net even zeggen "Say hello to my lil' friend" *) en vervolgens vanaf je balkon iedereen neerknallen. Het knallen werkt echt goed, veel beter dan normale lock on; je kunt nu ook in je gelockte gebiedje mikken, zodat je ook headshots, disarmshots etc. kan maken. Gelijk aan het begin begint het grof taalgebruik, en dit blijft de rest van het spel doorgaan denk ik. Je kunt op B drukken om een gesprek aan te gaan/gewoon iemand uit te schelden. In elke zin komt zeker 2 à 3 keer fuck of ballz voor :) Als je genoeg mensen hebt uitgescholden, onthoofd of gewoon neergemaaid is je Balls meter vol en kun je in first person iedereen neerknallen, waarbij je je eigen health weer aanvult. Het autorijden klinkt kut: A vooruitrijden en X achteruitrijden, maar dit werkt eigenlijk best fijn. De graphics zijn binnen wel ok, maar buiten zijn ze (op een kleine, niet HD tv) nogal korrelig. De soundtrack is echt briljant, superveel sixties/seventies nummers die de sfeer helemaal compleet maken:thumbs:
    Wat wel jammer is, is dat je niet kunt springen, en voor zover ik weet ook niet in vliegtuigen/boten kan. En dat de graphics dus minder zijn op een niet HD tv.
    Oordeel:
    Graphics: 7
    Gameplay: 9
    Geluid: 10
    Replay: ?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het ook een heel erg leuk spel alleen worden de missies na een tijdje wat eentonig. Maar dit is wel een van de laatste (zo niet de laatste) topper van de xbox.

@biba; vliegtuigen zijn er niet, boten wel

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe stap je in een boot dan?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gewoon met Y

edit//kan zijn dat je buiten de missies om niet in een boot kunt, heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd.

Anders moet je even via Exotics-Henchman de Boatdriver kopen en dan kun je net als met de gewone driver een boot oproepen

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem nu echt heel veel, het is echt een geniaal spel... En het is niet zo'n film rip off als iedereen denkt. Alles is echt goed uitgewerkt, en er is echt veel te doen! Ik denk zelfs dat Scarface meer opties heeft dan GTA SA, dat zegt wel veel:eek:

19. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je ook geld als je die winkels koopt? die pedro iets en sigaren winkel..?
    En wanneer?

20. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    kan je hier zelf weten wat je doet? zoals GTA is het free-roaming?

Deel Deze Pagina