1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Scart > Svideo

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vic Vega, 23 aug 2005.

  1. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik weet niet of deze vraag hier helemaal thuis hoort, maar ik probeer het ff.

    Ik heb op de videorecorder alleen een scart uitgang zitten, op de tv heb ik geen scart meer over, alleen een svideo aansluiting. Daarom heb ik zo'n scartblokje gehaald waar je scart naar svideo om kunt zetten.

    Nu dat aangesloten is, heb ik 1 probleem: het beeld is zwart/wit

    Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

    Mvg
     
  2. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien de instellingen van je TV veranderen?
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    je moet je TV idd echt ff op s-video zetten, die staat nu nog op scart. Dan heb je namelijk zwart-wit beeld... dus miss ff nogmaals op AV/SCART IN (of hoe dat ok heeft op jou TV) drukken of iets dergelijks zodat S-VIDEO gekozen wordt.
     
  4. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb da ook gehad wij hadden 3 AV kanalen als ik de 2e nam had ik zwartwit beeld en dan had je de 2.5 die was wel goed :) (das een bewijsje)
     
  5. Konyn

    Konyn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    video is wel PAL?
    als ik mijn PC uitpoep over mijn Tv via S-video en em op NTSC laat staan is het ook zwart wit.
     
  6. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de video zit zo'n blokje in de scart die de scart aansluiting verdeelt in 2x audio en s-video..in de tv gaat hij op de s-video.

    Het kanaal is op de tv is dus s-video.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je op de videorecorder ook nog instellen dat op die scart uitgang een s-video signaal wordt uitstuurd?
     

Deel Deze Pagina