Scartkabel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Chameleon, 18 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chameleon

Chameleon Guest

ik zoek een kabel waarbij je bij alle regio's kleur krijgt (PAl/NTSC EN JAP), maar bij de PS1 en de PS2 heb je, als je games uit andere regio's wilt spelen met kleur een RGB kabel nodig. Nou heb ik gehoord dat de standaardkabel v.d. xbox goed is voor kleuren beeld bij games uit andere regio's. wat is waar? Heb ik een andere kabel nodig of niet. Volgens gasten die er verstand van hebben niet! maar hoe zit diT? of moet je tv NTSC EN JAP ondersteunen? EN ondersteunen EUROPESE tv's NTSC OF JAP games of films!

please, answer my question!:eek:

2. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zoekfunctie helpt je idd een flink end in de goeie richting. Maar MonkeyK, ik zie liever dat je de meld dit bericht bij een moderator functie gebruikt, want zulke wannabe-mod opmerkingen zijn erg storend.

Maar goed, met een Xbox kun je alleen maar Games/dvd's van één regio afspelen, de Europese dus. Een kabel waarmee je ineens je Xbox regiovrij maakt bestaat niet, niet in kleur, ook niet in zwart-wit.

Europese tv's zijn PAL, en ondersteunen doorgaans niet de amerikaanse en Japanse NTSC systemen.

Kortom: zo'n kabel bestaat niet, en je hebt er niks aan.

Verdere info over kabels is ongetwijfeld via de zoekfunctie te vinden.

Met andere woorden: Case closed :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina