Scartverloop kapot?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Domo Kun, 7 jul 2005.

1. Domo Kun

Domo Kun Kun!

Leuk Bevonden:
    0
    Lo all, als ik mijn scart verloopje van mijn xbox gebruik geeft hij soms geen beeld, en geen geluid. om dat te verhelpen moet ik eerst dat hele blok omhoog douwen voordat ik weer iets kan zien/horen :'-( best bagger...
    iemand enig idee??

2. Xirk

Xirk Not Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe scart kopen ofzo

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De mogelijkheid bestaat dat er een aantal soldeerverbindingen op de printplaat van de tv los zitten.

Als je een ander apparaat op de tv (scart) aansluit , heb je dan ook het probleem van geen beeld en/of geluid ??

4. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    :{ :{

Probeer eens een elastiekje oid, het is namelijk een (bij mij) bekend probleem met die scart-kabels. Wees creatief en het komt goed.

5. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is nog vager. Als die scart ook maar een beetje losjes zit, en heel ff losgaat reset m'n xbox 8).

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Daar is idd iets goed mis.

7. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je 'm ff goed aanduwt blijft ie altijd stevig zitten, dus een probleem is het niet. Maar ik was eens ff m'n kamer opnieuw aan het inrichten dus ik speel ff op m'n xbox, beeld valt weg, xbox reset. Ik loop er dus zo naar toe, duw die scart erin en 't start weer goed. Haal hem eruit, xbox reset.

Vond het best lol eigenlijk :D

Deel Deze Pagina